Schrikken en vragen waarom ie geen kleren aan heeft. Wat zal je doen als je kat van balkon valt en heeft niks op gelopen?
Voor de zekerheid na laten kijken bij een dierenarts Wat zou je doen als kinderen de hele tijd aan je bel trekken?
een paracetamol nemen en naar bed gaan wat zou je doen als een wildvreemde dringend je hulp nodig heeft?
Ik heb het niet zo met vreemden. Het zou er dan toch echt van afhangen wat voor hulp. Wat zou je doen als je autopech hebt en je telefoon heeft geen bereik op de plek waar je staat?
In m'n broek poepen van angst , ben bang in 't donker, haha. Wat zou je doen als 's nachts opeens keihard de muziek aanging in de woonkamer?
in paniek raken en de tandarts proberen te bellen wat zou je doen als je op een vreemde toilet zit en het papier is op?
Luizen kam kopen en dat stink spul en danhopen dat het snel weg is. Wat zou je doen als je geprikt bent op je oog door een mug [ ik ben dat vandaag en is gevoelig] vroeger als klein meisje vaker.
koelen denk ik.. wat zou je doen als er op je verjaardag iemand langst komt die je niet hebt uitgenodigd?
naar de deur wijzen waar die gene binnen is gekomen... tis toch mijn verjaardag kom nou,,, wat zou je doen als je man vreemd gaat met je beste vriendin
Er over praten, en er samen uit proberen te komen. Wat zou je doen als lekkage hebt en ze doen er niet s aan.
Schrikken en proberen weg te komen met mobiel en dan politie bellen. Wat zal je doen als je een roze test in hadden hebt?
Denk als een stuiterbal door de kamer gaan!! Wat zou je doen als er een onwijs lekkere acteur(bedenk zelf je favoriet) voor je deur zou staan??