eerst van de schrik bekomen en daarna m'n leven weer proberen op te pakken. wat zou je doen als je huis in brand blijkt te staan en je bent niet thuis?
Hopen dat iemand mij waarschuwt. Wat zou je doen als er iemand in je directe familie zwanger is en jij nog niet?
Huilen, huilen en nog eens huilen... (ken het gevoel..) Wat zou je doen als je huis onderwater komt te staan?
oei zwemmen!! En heel snel mijn belangrijke spullen op een veilige plek proberen te zetten! Wat zou je doen als je je morgen 1 dag het andere geslacht zou zijn?
Snel de deur weer dicht doen en me verstoppen haha Wat zou jij doen als je maar 1 ding uit je huis mee mag nemen (man/kids/dieren gaan zowieso mee)
heel hard gaan huilen (wil veel neer meenemen) Wat zou je doen als je favo tv-programma niet meer uigezonden wordt?
Kijken of ik gauw wat anders kan maken[ puree] Wat zou je doen als je onderweg bent en je fietsband is ineens lek geen fietsermaker in de beurt.
Balen, oppas regelen en in bed gaan liggen met een pak sap en een paracetamol. Wat zou je doen als vanmiddag iemand van Schiphol wilt ophalen (verassing) maar niet weet met welke vlucht, via welke stad of met welke maatschappij diegene komt...
Hopen dat ik de vliegtuig maatschappij wel mag weten en dan opzoeken op teletekst. Wat zou je doen als...je de staatsloterij zou winnen?
naam van die persoon vragen, ophangen en terugbellen naar de bank. Wat zou je doen als er iemand midden in de nacht buiten staat te gillen.
mijn dochtertje uit haar bed vissen en direct het huis uit en dan bellen met de brandweer ( er vanuit gaande dat mijn vriend de weg naar buiten wel weet...) Wat zou jij doen als morgen de wereld zou vergaan