Weinig anders, ik zou niet gaan werken morgen (en tsja, hoe laat vergaat ie? ). Ik zou lekker met mn dochtertjes, mannetje en liefste naasten de tijd doorbrengen voor het zover is. En proberen geen angst in te boezemen bij mn meisjes...laat het dan maar gewoon ineens gebeuren en snel voorbij zijn. Wat zou je doen als 1 actie van jezelf uit je verleden over mocht doen?
de opmerking die ik maakte toen ze vroegen wat ze met de placenta mochten doen, zou ik dan niet meer zeggen. Best spijt van! Wat zou jij doen als er morgen iemand aan de deur komt die je huis wil kopen voor een mooi bedrag?
verkopen want ik wil dolgraag verhuizen! Wat zou je doen als er duizenden badeenden aanspoelden in jullie vijver?
Rijbewijs en een auto halen... En/of spullen voor kinderkamertje kopen (mocht ik zwanger zijn) wat zou je doen als er een dier in nood is??
kijken wat ik kan doen om te helpen en de dierenambulance bellen Wat zou je doen als er een orkaan werd verwacht in NL?
Geen idee schuilen als dat lukt!! Wat zou je doen als je kids het hele huis ondersteboven halen terwijl je weg moet?
Haha, lekker de zooi laten liggen en later wel opruimen... Wat zou je doen als je het brandalarm niet meer uit krijgt?
geen idee heb er "nog" geen...eerst batt eruit halen en dan denk ik uit de muur ofzo trekken...als batt niet lukt wat zou je doen als je kind als geintje curry op zijn vinger heeft gedaan en ineens schreeuwend binnen komt *ME VINGER IS ERAF*
dan zou ik me kapot schrikken en daarna boos worden en daarna lachen hahaha wat zou je doen als je man ineens thuis komt aan zetten spontaan met een mooie bossie bloempjes ?
Dan zeg ik heb je weer een bosje voor de kat mee genomen. De kat maakt de bloemen graag stuk en drinkt het water. Hier daarom nooit bloemen van mijn man. Wat zou je doen als je in eens heel veel geld wint?
Me vriend een rijbewijs & een auto laten halen... En de rest opzij zetten voor ons toekomstige kindje Wat zou je doen als je ergens op visite bent...het regent en je bedenkt je ineens dat je was nog buiten hangt??
Lekker laten hangen, ben nou toch al te laat... Wat zou je doen als een uitnodiging zou krijgen voor een spannende en leuke reis? Je mag 1 iemand meenemen en verder mag je er niets van weten. Zou je gaan? Alles wordt voor je betaald...
Aan me zusje vertellen en wat zij ermee doet is aan haar... Wat zou jij doen als je erachter komt dat je band(en) lek/leeg zijn en je MOET gelijk weg??
dan pak ik de bus of een andere fiets wat zou je doen als je werd uitgenodigd voor een volksdans groep?
keihard lachen en vriendelijk bedanken voor de eer.. wat zou je doen als.. de postcodeloterij straatprijs voor de deur stond en jij net onder de douche stond en er verder niemand thuis was?
hahah nou vlug mijn badjas aan en naar de deur rennen natuurlijk Wat zou jij doen als jehova aan de deur bij je komt? of mag ik dat niet zeggen?
Whahah, ik zou die subtiel proberen af te wimpelen... Wat zou je doen als....... er geen internet meer was