alles op alles zetten om er te kunnen blijven wonen en anders een ander onderkomen regelen (ligt ook aan de omstandigheden) wat zou je doen als je ziet dat een groepje mensen een vrouw lastig valt (schelden, er niet door laten gaan)
Indien de groep niet al te beangstigend op mij overkomt zou ik ingrijpen en anders zo snel mogelijk hulp inschakelen. Wat zou je doen als je er achterkomt dat je op dit moment zwanger blijkt te zijn?
ha, ben er al enkele weken achter gekomen en er heel erg blij mee wat zou je doen als je je dood verveeld?
Vaak ga ik dan heel neurotisch thee zetten en ronddwalen.. opruimen zelfs Wat zou je doen als je uitgenodigd word om mee te doen aan een spelshow met miljoenen kijkers?
ligt eraan wat voor spel show als ik er flink wat mee kan winnen wel wat zou je doen als de cassiere je te veel geld terug geeft?
Vind het best erg om toe te geven maar als het een klein bedrag betreft zou ik het houden. Tsja, mijns inziens is het immers haar werk om hier op te letten. Wat zou je doen als je perongeluk tegen iemands auto aanrijdt met het in- of uitparkeren?
Kijken of er schade is, zo ja, eigenaar zoeken. Ik ga geen briefje achterlaten.. Als je een groot geldbedrag vind?
groot? nou eerljk? ik zou dat houden, heb het eigenlijk hard nodig (schaam...) wat zou je doen als je dochter met 15 zwanger naar huis zou komen?
Dat hangt heel erg van de situatie af.. maar denk persoonlijk wel dat ze haar jeugd kwijt is.. zal het heel goed met haar er over hebben de voors en tegens naast elkaar leggen maar ze geeft zelf het eind oordeel ookal ben ik tegen abortus.. denk toch dat het voor haar het beste zal zijn,,. Wat zou je doen als je je zoon hebt herkend bij een overval (opsporing verzocht)?
Aangeven. Bel ze persoonlijk op dat ze hem kunnen komen halen. Als mijn kind een dergelijk strafbaar feit pleegt ga ik hem niet beschermen. Als je partner vreemd gaat?
Dan is het over, dus hij weet wat hij kwijt raakt als hij t doet. Wat zal je doen als je zoon dochter van de andere kant blijkt te zijn?
een pak slaag geven... nee serieus, hier is al iets soortgelijks gebeurd, wij hebben hier een wijkagent (wel degelijk politieagent), die heb ik dan opgebeld en die heeft hem dan eens goed bang gemaakt sindsdien heeft mn zoon nooit meer iets genomen wat zou je doen als je vroeger wil gaan slapen dan je man en hem mee wil krijgen, maar hij wil op pc bezig blijven?
de politie bellen, en aangifte doen.en alles goed op slot doen. Wat zou je doen als je graag een 2e kindje wilt, maar je bent zwanger van een drieling?
Blij zijn. Financieel wel een zware dobber, ons huis zou te klein zijn, onze auto zou te klein zijn, onze bankrekening zou absoluut te klein zijn, maar ik zou er wel blij mee zijn. Wat zou je doen als je morgen de loterij zou winnen?