Brievenbus schoonmaken???? Wat zou je doen als iemand je vandaag een hond cadeau deed (en je wilt er eigenlijk geen)?
Ik? Een gat in de lucht springen, waarschijnlijk. En als je er eigenlijk geen wil...hmm vriendelijk het aanbod afslaan. Wat zou jij doen als je lastig wordt gevallen door iemand die een oogje op je heeft, maar jij niet op hem?
Hem duidelijk maken dat ik niks van hem wil. wat zou je doen als je visite krijgt waar je helemaal geen zin in hebt en ze blijven nog plakken ook ?
de persoon hierop attenderen natuurlijk. wat zou je doen als jij je buren zeer laat in de avond meerdere malen in de week de liefde hoort bedrijven??
hahah lekker hun gang laten gaan.....(mijn beide buren zijn boven de 60, dus het is ze gegund, hahah) Wat zou je doen als laatste willen doen, als de wereld zou vergaan?
met jou een afspraak maken(wil nu wel ns weten wie mij steeds voor is hahahhahha) Wat zou je doen als prins Willem Alexander voor je deur staat?
hmm waarom niet. ben niet echt goed in spelletjes maar toch.. Wat zou je doen als je er achter zou komen dat je man/vriend vreemd gaat?
Hmmm dat is een goeie. Denk toch weggooien....slecht he. Wat zou je doen als je baas je per direct zou ontslaan?
ik zou vertrekken maar ik laat het er niet bij zitten, that's fore sure !!!!!! Wat zou je doen als er een huilend kind voor je deur staat?
hmmm binnenlaten.....en politie bellen ofzo ( als het een heel jong kindje is dan he, anders vragen waar de ouders zijn ofzo) Wat zou je doen als je iemand snachts hoort inbreken?
Keihard huilen en de politie bellen.. Wat zou je doen als je morgenochtend ergens naar toe moet en je komt tot de ontdekking dat de tandpasta op is
dan maar even zonder poetsen en als ik tijd hebt tandpasta halen. Wat zou je doen als je in de kleedhokjes van een zwembad mensen hoor vrijen?
heel verdrietig zijn en proberen het te accepteren,ook zou ik lotgenoten zoeken wat zou je doen als het maar niet lukt om een woning te krijgen?
wat zou je doen als je dochter met 15 zwanger naar huis zou komen? Door zoeken en geduld bewaren , wij zoeken nog steeds staat even op een licht pitje.,
Ligt eraan of ze een vaste vriend had, maar zou de keuze aan haar laten. Wat zou je doen als je man vriend een kind had verwekt bij een ander?