Eerst vertrouwen winnen, dan vragen en dan stappen ondernemen naar de kinderbescherming of andere instanties. wat zou je doen als je iets verkeerd hebt gekocht en blijkt achteraf niets te zijn? een zgn miskoop
Op marktplaats zetten! Wat zou jij doen als je erachter komt dat jouw beste vriendin een kledingstuk gestolen heeft?
Vragen waarom ze dat heeft gedaan en zeggen dat ze dat terug moet brengen! Wat zou jij doen als je erachter komt dat je moeder vreemd zou gaan?
dat is ons al bijna overkomen,we zijn toen bij een vriend gaan wonen. Wat zou je doen als je schulden had?
Dank je wel zeggen en dicht doen! Wat zou je doen als iemand zegt dat je hondenpoep op je schoen hebt zitten?
dan zou ik het ergens aan afvegen. zodat me schoen schoon word. Wat zou je doen als je voor de uitgang van een parkeergarage staat, maar de slagbomen gaan niet open?
112 bellen en proberen of ik die persoon eruit kan krijgen Wat zou je doen als iemand zomaar hysterisch ging gillen in de bus?
Een preek geven over hoe ongezond het is. Wat zou je doen als je ziet dat een kindje in het zwembad water plast?
Zeggen dat dat niet netjes is, en dat ie op het toilet moet plassen! Wat zou je doen als je ziet dat je buurman een affaire heeft?
Hem er mee confronteren en als hij het niet zegt zou ik het zelf tegen mijn buurmeisje zeggen! Wat zou je doen als ziet dat iemand op een invalide parkeerplaats parkeert?
Goed kijken of hij/zij echt invalide is, dan kijken of er een kaartje achter het raam zit, zo niet .. vertellen ergens anders te parkeren! Wat zou je doen als niemand voor een ouder iemand in de bus/trein opstaat?