Hem wakker maken en om tekst en uitleg vragen Wat zou je dan als Maxima morgen je beste vriendin wil worden?
Haar vragen waarom ze dat wilt. Wat zou je doen als je man vloekend en mopperend op de bank naar de voetbal zit te kijken...
Naar boven lopen en wat voor mezelf gaan doen Maar hij heeft een hekel aan voetbal, dus ik zie het wel voor hoe hij een spel doet en niet wint Wat zou je doen als je vriend/vriendin je een cadeaubon geeft voor parachute-springen?
extra genieten met familie en andere dierbaren wat zou je doen als er nog een aarde werd ontdekt,ook met mensen enz?
Waarschijnlijk gillen en hopenlijk ook mijn stuur omgooien. Wat zou je doen als je beste vriendin ineens zegt lesbisch te zijn?
Haar zeggen dat het me niet uitmaakt en dat ik hoop dat ze gelukkig is. Wat zou je doen als je een nest jonge katjes vond (zonder moeder)?
Mee naar huis nemen, 1 katje houden en voor de rest een goed tehuis zoeken en ze goed verzorgen... Wat zou je doen als je iemand een hond ziet schoppen?
geld terug eisen en daarna flink balen!! wat zo je doen als jij van jezelf een foto op internet tegenkomt waar je absoluut niet blij van wordt?
helemaal uit me dak gaan en het niet kunnen geloven! wat zou je doen als je in een restaurant zit ,en je contstant word gevraagd of je nog wat wilt hebben?
Eerst zeggen dat ik niks meer hoef en daarna dat ik graag rustig zou willen eten. Wat zou je doen als je bij b.v. de dokter je jas verliest en twee dagen later iemand in je woonplaats met dezelfde jas aan ziet lopen?
Naar diegene toelopen en vragen of het jouw jas is. Als je het zeker denkt te weten, zou ik eisen in bijv. de jaszakken of het label te kijken. Wat zou je doen als je moeder heeft gezegd 'Als je maar niet zwanger bent!' terwijl je dat wel bent maar nog niet verteld hebt?