Ik zou het de werkgever dan heel moeilijk gaan maken. Wat zou je doen als je iemand op straat ziet lopen met een gat in de broek (bij zijn kont)
Ons droomhuis laten bouwen. (om te beginnen) Wat zou je doen als je uitgenodigd bent bij iemand te eten maar het eten smaakt nergens naar of ziet er niet echt smakelijk uit.
Dan zou ik het lekker laten staan na van alles wat geproefd te hebben uiteraard. Wat zou je doen als je een oude meneer op straat tegenkomt die een lift van je wilde omdat hij anders niet thuis kan komen?
Bedoel je dat hij zich om laten bouwen als vrouw? (Transseksueel?) Dan zou ik eerst ff goed moeten wennen denk ik maar het wel proberen te accepteren. Wat zou je doen als je met je kind alleen door Amsterdam loopt en je kind rent weg tussen de menigte en is zoek?
Heel hard zijn of haar naam roepen in paniek Wat zou je doen als je je auto niet start en je moet naar je werk
mn man erbij halen,anders ov pakken en bellen dat ik wat later ben. wat zou je doen als in de supermarkt zag,dat alles 10x duurder is geworden?
niet goed worden wat zou je doen als je thuiskomt van vakantie en alleen de muren van je huis staan er nog ?
Heel erg blij zijn en gaan bedenken welke rijen ik eerst inloop met mijn kar. Wat zou je doen als je 's morgens wakker word naast een bejaarde man?
alweer schrikken en vragen waar hij vandaan komt. wat zou je doen als je zag dat iemand een tas met kittens uit de auto smeet?
Nummer van het kenteken noteren. De kittens veilig stellen en naar de politie met de kittens en je verhaal. Wat zou je doen als je in de bioscoop zat en iemand die ergens boven je zit kotst naar beneden en jij zit ook onder..
Ik zou boos worden en diegene verzoeken ergens anders lekker verder te kotsen. Gelijk naar huis trouwens dan ook... Wat zou je doen als je beste vriendin over je roddelt?
Dan zou ik haar daarmee confronteren. Kijken hoe ze dan reageerd. En zeggen dat ze mijn vriendin niet is als ze zo doet. Wat zou je doen als je op zondag eters krijgt en je bent één van de belangrijkste ingredienten vergeten te kopen voor je gerecht. Als je dat ingredient niet erdoor zou doen, dan mislukt je gerecht. Wat doe je
Scheelt dat hier de supermarkt op zondag los is dus gauw naar de winkel rennen! Wat zou je doen als zwangerschapspagina opgeheven zou worden?
me rot vervelen wat zou je doen als je bij thuiskomst merkt dat het je huis niet meer is en dat er iemand anders in woont
Ehhhhh, denken dat ik in babanensplit zit. En even mijn man bellen denk ik.... Wat zou jij doen als er een vinger in je pastasaus zit?
dan zou ik heel raar staan te kijken en hem mijn huis uitsturen wat zou je doen als je savons in bed ligt en er een inbreker in je huis is