Een restaurant met een onbeperkt schranzen menu uitzoeken Wat zou je doen als iemand naakt naast je staat bij de bushalte?
erg balen en kijken of we een oplossing kunnen vinden. wat zou je doen als het in de zomer 36+ graden is?
genieten want ik ben gek op tropische temperaturen wat zou je doen als een familielid een nier nodig heeft?
als het kan pijnstillers nemen wat zou je doen als je tijdens het winkelen moet poepen maar er staan lange rijen bij de wc's?
Gauw een restaurant opzoeken of anders het personeelstoilet bezoeken/vragen Wat zou je doen als jouw baas jou een mailtje stuurt die eigenlijk naar zijn minnares bedoelt was?
Malitje terug naar hem sturen met de melding verkeerd verstuurt. Wat zou je doen als je Kinderloos blijft?
heel verdrietig worden en het proberen te verwerken wat zou je doen als je een slecht gebit had maar geen geld voor de tandarts?
ws geld lenen...(ik vind het gebit een "visite"kaartje) wat zou jij doen als je voorganger in de rij voor de kassa de miljoenste klant is en 5.000 euro krijgt?
Echt mezelf even voor mijn kop slaan haha. Wat zou jij doen als je iemand ziet stelen naast je in de winkel?
zeggen "psssst, heb gehoord dat er hier een dief actief is"hahahha heb ik eens bij een stelende puber gedaan, die schrok zich de klere hahahhaha... Wat zou jij doen als de politie je verteld dat je partner opgepakt is wegens winkeldiefstal?
Dan zou ik er als de wiederweerga heen gaan en hem een schop onder zijn kont geven..... en thuis 'praten' we wel verder.. Wat zou je doen als je ziet dat de buurman je container afpakt?
hem erop aanspreken en zeggen dat ie er vanaf moet blijven! wat zou je doen als je tuin/balkon in een zwembad was veranderd?
Bikini aantrekken en zwemmen maar Nee, de trekker pakken en de boel schoonmaken.. Wat zou je doen als je dubieuze smsjes leest in de telefoon van je vriend?
Hem erop aanspreken wat dit heeft te betekenen. Wat zou je doen als je naast iemand zit die net een dikke scheet heeft gelaten
vragen of het opgelucht heeft.. wat zou jij doen als je (terecht)werd aangesproken op een scheet die je los gelaten hebt??