Zeggen: Schat zullen we iets halen Wat zou je doen als een vieze man aanbelt en vraagt of hij naar de wc mag?
Sorry, de beerput is vol Wat zou je doen als je per ongeluk een pikant maar verkeerd geadresseerd SMS-je krijgt?
Terug sms-en met een pikante opmerking (tenzij het mijn ouders ofzo zijn) Wat zou je doen als.... een bekende van je bekent stapelverliefd te zijn op jou?
Zeggen dat ik gelukkig ben met mn vent en dus geen interesse heb! Wat zou je doen als een wild vreemde man je begon te zoenen?
me rot schrikken en meteen wegdraaien. Wat zou je doen als je bij de supermarkt 10 euro te veel terug krijgt?
Dan zeg ik het wel maar als het om een paar euro gaat dan niet (ohho ) Maar als ik een paar euro te weinig terug krijg dan zeg ik er wel wat van Wat zou je doen als je in de winkel bij de kassa staat en er staat een flinke rij en de caissiere zit al even met de persoon vooraan in de rij te kletsen?
er wat van zeggen!kan ik echt niet tegen... wat zou je doen als je je buren rare geluiden hoort maken?
Ze heel hard uitlachen als we daar eens zitten hihi... Wat zou je doen als je zoon/dochter thuiskomt en verteld dat hij/zij voor het eerst heeft gezoend?
terug gluren! wat zou je doen als je een vrouw voor je ziet lopen met haar rok in dr slip.. (weetjewel.. dat er een puntje is blijven hangen bij het optrekken.. de nachtmerrie van de rokdragende vrouw?)
Het weggeven aan iemand die er blij mee is, want ik ga de zee niet in! ben al bang voor een goudvis wat zou je doen als je mocht kiezen tussen een ontmoeting met de koningin of met marco borsato?
Manlief naar de etos sturen voor andere verf! Wat zou je doen als de kat van de buren steeds bij jou naar binnen wandelt?