Meenemen naar huis, politie bellen en vertellen dat ik dat gevonden heb en dat ze bij mij thuis op kunnen halen.... Wat zou je doen als je man/vrouw vreemd gaat ?
Een klap verkopen en eruit zetten. Wat zou je doen als je ziet dat iemand jje auto probeert te jatten?
Naar mijn auto lopen instappen en met pioepende banden wegrijden...maar dat ben ik Wat zou je doen als je erachter komt bij de bevalling dat je verwachte jongen een meisje is?
Een gat in de lucht springen!! Wat zou je doen als je te horen krijgt dat je voor altijd kinderloos blijft?
heel verdrietig worden en het proberen te verwerken wat zou je doen als iemand je een kind aanbied ter adoptie?Bv door vriendin of familielid?
ik denk dak daarvan aangifte zou doen... wat zou je doen als je kindje snipverkouden is en niet getroost wilt worden?
Proberen in bed te leggen om lekker te slapen. Wat zou je doen als je ruzie hebt met je broer/zus en je komt bij je ouders en ze zitten daar?
Heel hard gaan huilen als ik haar zie en het dan uitpraten. Mijn zus en ik zijn echt 2 handen op 1 buik.. Wat zou je doen als je ruzie kreeg met je moeder?
proberen om het uit te praten,dat is echt de laatste persoon waar ik ruzie mee wil... wat zou je doen als iemand je een platencontract aanbood?
Vragen of 'ie wel wijs is en niks aan zijn oren heeft, want ik zing zo vals als een kanarie. Wat zou je doen als in de Efteling loopt en je ziet dat je opeens een leuke rode vlek in je witte broek hebt omdat je onverwachts ongesteld bent geworden?
OI....dan baal ik als een stekker.......doe mijn jas uit knoop hem om mijn middel en maak de dag gezellig af...(wat moet je anders?) wat zou jij doen als de partner van je vriend(in) jou een oneerbiedig voorstel doet?
hem afwijzen en het ligt dan een beetje aan het voorstel of ik het mijn vriendin vertel of niet. wat zou jij doen als je een collega ziet lopen in de stad die zich net heeft ziekgemeld voor griep?
voor de zekerheid toch maar de spoedpost bellen... wat zou je doen als heel West Europa een tropisch klimaat werd?
een groot probleem hebben met onze boerderij!! maar toch niet verhuizen... dan maar bananenbomen kweken ofzo Wat zou jij doen als... je gsm in het toilet valt?
Gillen en hem er heel snel uitvissen. Wat zou je doen als je een enorme kater hebt en een belangrijke werkafspraak hebt?
even doorbijten en gaan, ´savonds een meid ´s ochtends een meid! wat zou je doen als je buurman overduidelijk met je flirt waar je man bij staat?