Accepteren, maar als hij de volgende keer wel wilt, dan wijs ik het af hahaha. Wat zou jij doen als je zou moeten kiezen tussen je man/vriend en baby/kind?
Geen idee ligt er aan wat de situatie is denk ik. Wat zou je doen als je kind je helemaal onder de potje groente spuugt als je nog weg moet , en je dus je mooiste kleren al aan hebt?
Flink balen, als ik iets aan wil, wil ik alleen dát aan en vindt ik niets anders meer leuk staan. Wat zou je doen als een ober een dienblad drinken over je heen gooit en je het hoofdgerecht nog moet krijgen?
Diezelfde dag me extensions weer laten zetten Wat zou je doen als je er achter komt dat je een verjaardag hebt en geen kado hebt? De winkels zijn uiteraard dicht
kijken of ik thuis nog wat leuks heb liggen en inpakken of geld geven wat zou je doen als een familie lid dement werd?
Heel erg vinden en zorgen dat hij/zij in een goed verzorgingshuis komt. Wat zou je doen je wordt wakker en kan niet meer praten?
Hopen dat manlief thuis is en op schrijven dat hij de dokter moet bellen. Wat zou je doen als je plots een vreemde plek op je buik ziet?
als ik het zie aankomen blijf ik altijd stoïcijns doorlopen... en anders draai ik me eens verbaasd om.... wat zou je doen als je om half 2 's nachts wakker wordt zonder reden en niet meer in slaap komt?
Dan ga ik altijd muziek luisteren Wat zou je doen als er een voorvluchtige gevangene bij jou in de straat loopt?
Gillen net als die mentos reclame En dan niet meer durven bewegen. Wat zou jij doen als de koningin voor je deur stond?
Naar het personeel lopen en het melden. Wat zou je doen als je ziet dat iemand poep in iemands brievenbus gooit?
die persoon erop aanspreken (heb je het meegemaakt?) wat zou je doen als er een inbreker in je slaapkamer staat?
Denk dat ik dat niet kan zeggen, je weet niet hoe je dan reageert...maar ik denk dat ik mijn man erop af stuur en zelf gauw de telefoon pak. (ofzoiets??) Wat zou je doen als je geen geld meer had om de rest van de maand rond te komen?