Gelijk de bank bellen om een nieuwe pas aan te vragen en naar de bank gaan om geld op te halen (bene there done that) Wat zou je doen als je ziet dat je buurman vreemd gaat met een wel heel jonge dame?
Niet heen gaan denk ik, hou niet zo van talkshow's. Wat zou je doen als je dochter op 13 (!) jarige leeftijd thuis komt en zegt dat ze zwanger is?
poeh laat ik nou net een meisje van 13 hebben...ik zou heel erg schrikken en hulp zoeken... Wat zou je doen als je onverwacht moet verhuizen?
dan zou ik een vrijstaand huisje kopen en naaste familie wat geld geven. Wat zou je doen als je eens bij de tweede kamer mocht komen debateren.
Mijn familie vragen of zij mee kunnen helpen met het voorbereiden op vragen en dergelijke! Wat zou je doen als je morgen naast Prins Willen Alexanders in de trein zou zitten en niemand zou weten dat hij het is!
Niks ja hoi zegen als ik er nog aan zou komen om daar te gaan zitten. Wat zou je doen als je elke dag hoofdpijn hebt?
naar de huisarts gaan en een oplossing zoeken om er vanaf te komen wat zou je doen als je kind continu hondsbrutaal tegen je is?
Net zo lang optreden totdat ze een keer luistert. En als het echt uit de hand loopt mag ze gaan afkoelen op een stoel in de gang. Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven hebt?
Oei, das een moeilijke... Heel veel God gedenken. Met m'n man alle tijd doorbrengen. Wat zou je doen als de tv stuk is en het repareren duurt een week!
Die vraag heb ik op 12 oktober ook al beantwoord Wat zou je doen als je zag dat de fiets van de buurman voor zijn deur gestolen werd?
Denk dat ik de politie bel of naar hem toe ga en zeggen dat ie de politie moet bellen. Wat zou je doen als je touwring in het zwembad diep water is gevallen?
Charlie,oeps,ik had niet goed gekeken. Als ik getrouwd zou zijn,zou ik de ring opduiken. Wat zou je doen als je voor 1 dag met iemand van baan mocht wisselen.
Me over mijn vliegangst heen zetten en genieten. Wat zou je doen als je voor 1 dag fotomodel mocht zijn.
ook doen,lijkt me wel leuk al heb ik totaal geen modellen figuur,haha! Wat zou je doen als je een kijkje mocht nemen in de hemel?