Huilen..... (het is al zo'n rommeltje op aarde) Wat zou jij doen als er een vinger in je pastasaus zit?
De vinger eruit halen en aflikken en de saus toevoegen aan mijn eten. Wat zou je doen als je langs de bosjes loopt en een man in lange jas laat zijn pieeeeeeeeep zien. Potloodventer dus.
Whaha! Hem uitlachen omdat ie zo'n kleine pieeeeeeeeeeeep heeft Wat zou je doen als iedereen je opeens nastaart op straat?
Dat gebeurt wel eens hihi. Doorlopen en niks van aan trekken Wat zou je doen als degene met wie je bent valt waar jij naast loopt?
Dan zou ik ze zoeken. Wat zou je doen als je de dupe word van skimmers en ze hebben 1000 euro van je rekening gehaald.
De politie waarschuwen in ieder geval als 1e... Wat zou je doen als er een merel je woonkamer binnen komt vliegen en je krijgt hem er niet uit? (is mij laatst overkomen)
Balen, want ik heb nooit 1000 euro op mijn betaalrekening. Wat zou je doen als je kat opeens vuur spuugt?
brandweer bellen en kijken of ik kan helpen wat zou je doen als je een buurvrouw had,die behoorlijk stinkt?
vragen of ik iets kan regelen om het alsnog te betalen wat zou je doen als je ouders je continu om geld vragen?
vragen of ze misschien problemen hebben wat zou je doen als je te horen kreeg dat je een 8ling verwacht?
Heel erg schrikken en over een oplossing nadenken. Wat zou je doen als je uit bent en je hebt perongeluk in je broek geplast?
Voortaan een luier dragen als ik uit ga. Nee, ik zou iets om mijn middel knopen en snel naar huis gaan. Wat zou je doen als je man voor de avond een vrouwtje voor een triootje heeft geregeld?
vreemd opkijken want dat zou hij nooit doen wat zou je doen als je heerlijk hebt gegeten in een restaurant en je bent je geld vergeten
Ik of mijn vriend (of met wie ik ook ben) zou dan naar huis rijden en geld ophalen en de ander zou bij het restaurant blijven wachten. Wat zou je doen als je trouwring in de wc viel en je perongeluk al doorgespoelt hebt?