wanneer de zwangerschapskilo's kwijt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miekie82, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Jaja, weer zo een gewichts topic! haha
    We weten nu wel ongeveer wat iedereen aan komt, maar wat ik eigenlijk belangrijker vind....
    Hoelang duurde het voor jullie weer een beetje op gewicht waren?
    Hoeveel totaal aangekomen en hoe lang erover gedaan voor je weer op gewicht was? Enne..moet je er echt voor beulen om het er weer af te krijgen?

Blijft toch door me koppie schieten he!

kus miek

2. Niet meer actief

ik ben nooit op mijn oude gewicht gekomen ben 20 kg zwaarder gebleven. Ik woog 76 kg (nu weer wat meer hè haha)

3. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Dat ligt er maar net aan of je echt alleen vna het zwanger zijn aankomt, of toch ook van het nsoepen, minder bewegen enz..... Als het alleen van het zwanger zijn is dan ben je volgens mij in no time weer op gewicht.
    Helaas had ik stiekem toch iets te veel gesnoept, ik weeg nu nog 65, dat is nog bijna 10 kilo meer dan voor mijn zwangerschap. Maar ik ga volgende week weer beginnen met hardlopen en dan hoop ik ze snel kwijt te zijn :p
    De eerste week of eerste 2 weken (weet het niet precies meer) ben ik tien kilo afgevallen, vanzelf. Dat was dus echt van de zwangerschap.
    En mijn buik is nog steeds slap, ik zou dus eigenlijk buikspieroefeningen moeten doen maar daar heb ik zo'n hekel aan.... Dus ik hoop maar dat die met het hardlopen ook snel weer strak wordt, tot slot gebruik je dan ook je buikspieren ;)

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik ben sinds vorige week weer op mijn oude gewicht, 60 kg.

was in de zwangerschap 15 kg aangekomen en ik ben vrij makkelijk weer op mijn oude gewicht gekomen.... :D gelukkig

5. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Ik was 12 kg aangekomen, en er moet er nu nog 3,5 kg af, de eerste 6 gingen er vanzelf af. Ik ben nu met lichte versie van Sonja bezig, gaat goed, maar niet vanzelf.

Groetjes Monique76

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik was een week later op mijn ''oude'gewicht :oops: :oops:

7. Niet meer actief

Ik was 7 kg aangekomen en binnen een week was ik lichter dan voor mijn zwangerschap...

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben rond de 20 kilo aangekomen. Tijdens de zwangerschap heb ik goed op m'n eten gelet en veel gewandeld, maar toch. Was na de bevalling zo'n 8 kilo kwijt. Nu moet ik er nog 7 kilo af om op m'n oude gewicht te komen (62 kg). Ik let goed op wat ik eet en sta bijna elke dag een half uur op de crosstrainer. Gaat niet vanzelf dus......

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik ben nu een goede 24 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap, dus ik vrees dat er nog wel wat 'restkilo's' zullen overblijven die ik er zelf weer af moet trainen :rolleyes:

Het is ook allemaal zo lekker he, ik kan zoetigheid en vooral chocola niet laten staan momenteel :oops: :oops:

Groetjes, Wendy

10. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Vriendinnen van mij zaten in no -time weer op hun oude gewicht. Ligt er ook aan hoeveel je snoept tijdens je zwangerschap. Ik let er ook heel erg op. Ik snoep bijna niet en zorg voor voldoende beweging. Ik ben nu 2 kg. aangekomen in totaal.

Ik denk dat je et zelf ook wel een beetje in de hand hebt. Als je niet zwanger bent en je gaat snoepen kom je ook aan toch?! ;)

Mona

11. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik ben weinig aangekomen. Ben de eerste drie maanden ziek geweest en veel kg's verloren door al het overgeven...Toen ik ruim dertig weken zwanger was zat ik onder het gewicht van toen ik net zwanger was. Nu zit ik ruim 15 kg onder het gewicht van toen ik net zwanger was....

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Nog 6 van de 23 kilo moet ik kwijt.

13. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    ik ben sinds een maand aan het sporten. bijna elke dag een half uur crosstrainer en buikspieroefeningen. en je begint het nu een beetje te zien.

ik ben tijdens de zwangerschap 15 kilo aangekomen. en er is veel blijven zitten.
    gaat er bij mij echt niet van zelf af.

Deel Deze Pagina