wat zou je doen met 18 miljoen....

Discussie in 'De lounge' gestart door lidia, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    hahaha, je kunt het beleggen, misschien wordt het ooit nog 18 miljoen! (denk dat een nieuw lot kopen vlgd maand een grotere kans geeft)

2. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    nou ik zou als ik dat win,
    een groot huis kopen met weilanden erbij en paardenstallen.
    en dan zu ik mijn vader ook wat geven een nieuweauto of zo.
    maar ik win zoiets toch nooit

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik zou mijn vervelende buren uitkopen en iets heel moois maken van onze 2 huizen samen !

L.sybje

4. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik zou een huis laten bouwen, die ik natuurlijk zelf ontworpen heb O:) Voor mn ventje (een) nieuwe auto('s) huis inrichten, en shoppen. De rest leg ik opzij om mn dienstmeid(en) te betalen, die al mn gekochte kleding moet wassen,en mn huis zal schoonhouden! Zal dr uiteraard vet betalen he :p En natuurlijk voor mn kids wat opzij leggen, en mn familie wat geven.

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Direct ontslag nemen en dan af en toe eens wat vrijwilligers werk gaan doen. :D

mijn ouders hypotheek zo afbetalen dat ze hele lage lasten overhouden.

ik zou een huis en auto kopen voor mijn zusje, geld opzij zetten voor mijn zoon voor later.

een huis voor mijn gezin kopen met een riante tuin.

Ik koop de hele bruynzeel fabriek leeg en ga naar afrika, en wil de kinderen laten tekenen. laat ook een waterput en een school bouwen.

6. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Een miljoen schenken aan de kankerbestrijding. Broers en zussen (van beide kanten) elke week boodschappen laten halen op onze kosten. Een jaar lang. Een potje maken voor een eventuele studie voor Marciano. (niet extra kindjes, ik heb er altijd graag 2 gewild en als het ons gegund is komen die er wel, geld of geen geld). Een mooi huis laten bouwen door het bedrijf van mijn pa. Een verre reis. Een nieuwe tv. Maar ach, whatever, we winnen dat toch nooit...

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zal ten eerste een heel mooi droomhuis voor me laten bouwen daarna zouden mijn broers en zusjes een huiskrijgen met voldoende geld en geld opzij zetten voor de studie van daan en mijn neefjes. Ik zou zorgen dat me pa en ma over 10 jaar een goede oude dag hebben en een mooi aangepsast huis laten bouwen voor hen naar hun smaak.

En als we dan toch zoveel geld hebben dan kunnen we ook wel 6 kids onderhouden :)
    Dat zou dan boven aan ons lijstje staan

8. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik laat een huis bouwen met een paar stallen erbij, binnen en buitenbak, dan voor ons beide een nieuwe auto, nieuwe garderode, paar paarden. nog een deel aan goede doelen. Een deel aan mijn moeder. En ik ga zo wel uren doorgaan!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik zou een oude boerderij voor ons en vrienden van ons kopen. geld schenken aan kwf kankerbestrijding, wat opzij leggen voor evt kinderen en wensen uit laten komen van mijn ouders, broertjes en zusje.

10. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    een stuk grond kopen voor de kinderen en minstens de helft appart zetten voor hun.
    een deel zou ik aan mensen geven waarvan ik weet dat ze arm zijn.
    zelf zou ik een huisje willen en een nieuwe kleerkast.
    mijn man zou dus onmiddelijk een Q7 aanschaffen denk ik.
    de rest zou ik ergens in investeren en een deel sparen.

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik had ook een lot... en heb al veel gedroomd over die 18,4 miljoen. Maar helaas... deze maand won ik 0,00 :(

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    een dierenasiel openen, mijn familie financieel veilig stellen en ons zelf natuurlijk en de rest weggeven aan het goede doel. wat moet ik in vredesnaam met zoveel geld?!

13. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Meid.. hoeveel schenk je me dan? O:) ( ik ben zooo arm haha)

14. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    - 8.000.000 aan goede doelen schenken.
    - Een mooi huis kopen
    - Een nieuwe auto (onze wordt oud en krijgt kuren)
    - Een gedeelte op de spaarrekening
    - Op vakantie naar Nieuw Zeeland of Australie of Egypte ofzo
    - Weet ik veel. 10miljoen komt nooit op!

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    lekker uitgeven en veel weggeven !

we hadden 250 euro en weten nog niet wat we er mee gaan doen ha ha ha

16. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    In een vrijstaand huis gaan wonen met allemaal beestjes eromheen
    een nieuwe auto
    een volle spaarbank voor ons meisje
    mijn vriend minder/stoppen met werken
    Een huis voor mijn ouders en zusje kopen, en miss een auto erbij!
    Uhm ja met de hele familie naar een mooi eiland zodat wij daar trouwen!

poeh nog meer! :({|=

17. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik zou een gedeelte geven aan een stichting (of zelf een oprichten) die onderzoeken doet bij vrouwen die niet of moeilijk zwanger kunnen worden. Ik zou het dan wel zelf beheren zodat ik weet wat er mee gebeurd en dat ze ook vooruitgang boeken.
    Voor de rest zou ik een gedeelte geven aan de tehuizen in afrika waar vrouwen geholpen worden die incontinent zijn geworden door bevallingen en door hun familie verstoten zijn, in die tehuizen worden ze geopereerd en krijgen ze een begin kapitaal mee om een nieuwe start te maken.

Voor me zelf zou ik zo niets weten, ik heb een lieve man en een prachtige zoon dus rijk ben ik al.

18. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik zou eens eerst naar de plastisch chirurg gaan en mezelf ff laten fixen :) Dan kocht ik vanalles voor mijn meisje. En dan ging ik lekker winkelen in milaan met wat vriendinnen en familieleden , nieuw riant huisje , dikke auto en de rest aan de kant zetten ... oww ja en een nanny inhuren , dat lijkt me af en toe toch verdomde handig :D

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    uhmm wat zou ik doen met 18 miljoen

ik denk weinig want voor het op me rekening zou staan ben ik van schik al bezweke aan een hartaanval. :)

heb ik het overleeft dan een heel groot huis met flink wat land en voor mijn meisje laat ik een helle speeltuin en manege bouwe. een schoonmaakster kopen haha ipv huren. en dan nog 1 of misschien wel 2 autos voor mezelf en me vriend mag er ook wel een uitzoeke.

o ja me zusjes en zijn broer en zus krijgen een leuk bedrag en onze ouders zal ik ook flink laten verwenne.

Deel Deze Pagina