Ik zou een mooi huisje kopen, zitten nu namelijk in een huurhuis, een leuk autootje ( geen dure maar gewoon normaal ) op vakantie gaan en dat was het.. Ook al zou ik echt een miljoen winnen ik zou dan niet opeens heel anders gaan leven, zou nog steeds gewoon de boodschappen bij de aldi doen,
ik zou als eerste 2 kindjes adopteren ( want adoptieproceduren kost zo belachelijk veel geld) en een grote boerderij kopen zodat ik nog meer hondjes uit spanje kan reden.....
Eerst lekker op vakantie gaan, denk dat ik er een wereld reis van maak... Eenmaal terug een bedrijf opstarten met mijn vriend zodat er (hopelijk) nog meer geld op de bank komt te staan... Een leuk huis kopen met veel grond, paardjes is de wei en lekker veel speelruimte voor de (hopelijk) komende kinderen! Verder misschien een vakantiehuisje kopen in LA... Oja, en natuurlijk de schulden van mijn moeder afbetalen, van mijn zus, van mijn pa.. en hhhh, van mijn schoonouders(of deels). Verder mogen mijn broertjes en de broertjes en zus van mijn vriend iets leuk kopen bijvoorbeeld een nieuwe auto ofzo. Verder lekker sparen voor de kinderen en lekker vaak op vakantie gaan, heerlijk als je niet elk duppie om hoeft te draaien... Oja en idd wat vrijwilligers werk voor die arme dieren!!!
Hahaha klopt dit is dan ook het laatste zijn wat ik zou kopen en de vakantiehuizen zouden we een aantal maanden per jaar verhuren, zodat dat ook weer geld oplevert
heb toevallig vandaag mijn vader voor zijn verjaardag een staatslot gegeven. Met de vermeling dat alles boven de 1000 euro gedeeld moet worden door 4 (ouders ik en mn 2 broers). En wat zouden we met een mooi bedrag doen, ons huis een facelift geven op vakantie en op de spaarrekening.
als ik geld uit kan geven zonder limiet: -zorgen dat het schip motorisch/elektrisch etc helemaal in orde is -nieuwe keuken -nieuwe badkamer -nieuwe ramen -rest van de kamers echt "af" maken (nieuwe/mooie deuren etc) -een hele berg nieuwe kleren voor iedereen -huisje aan de wal voor als daniel naar school moet alles bij elkaar zal ik wel boven een miljoen komen
ik zou de helft op de spaarrekening zetten een leuk gezinsautotje kopen en een 4x4 voor me vriend/hobby en deze verkopen ik zou een opknaphuisje kopen en deze verbouwen tot ons eigen paleisje ik zou mijn ouders een leuk bedrag geven zodat ze hun schulden af kunnen betalen en ik zou op vakantie gaan
en ik zou kijken wat ik kan doen voor mensen hier in nederland met weinig geld enz misschien dat ik iets kan betekenen voor ze
Een deel op een rekening zetten, op die van ons en van ons kindje! Een huishoudster nemen Een extra studie doen Een audi A3 cabrio kopen De droommotor van mijn vriend cadeau doen Nog meer op vakantie Goed doel steunen, het liefst een kleine die er relatief veel aan heeft
ik zou het lekker op mn spaarrekening zetten.... rentenieren ervan schulden hebben we niet... zomaar geld geven aan familie of vrienden zou ik niet doen... wel onverwachts iets voor ze kopen waar ze echt wat aan hebben! de spaarrekeningen van mijn kids elk jaar laten aanvullen van de rente die je krijgt over een milioen! je mag volgensmij maar rond de 4000 inleggen per jaar... als je meer stort betaal je weer belasting dus dat is zonde....! verder zou ik een vakantie boeken met mijn gezin naar een heeel warm land en daar verder bedenken best lastig hoor als je het zo bekijkt...
ohh een huishoudster, dat is een goed idee! Ik zou verder: hypotheek afbetalen en huis verbouwen schoonmoeder nieuwe keuken en badkamer geven mijn moeder een klein huisje kopen de tuin laten opknappen een nieuwe auto kopen kado's geven aan vrienden die het kunnen gebruiken omdat ze weinig geld hebben. Bijvoorbeeld een auto o.i.d En idd een goed doel zoeken waar je echt wat kan betekenen..
- Schulden afbetalen, - Ander huis huren/kopen - Mn droom wagen kopen (Dodge Rumble Bee) - Auto helemaal verbouwen, - Deel op spaar rekening zetten en op - Kleine zijn rekening en dochter dr rekening.. etc. etc. Hm, we blijven nog even verder dromen..
-huis voor een schijntje verkopen (in ieder geval verkopen en dan het verlies makkelijk op kunnen brengen) -deel van de hypotheek van nieuwe huis aflossen + helemaal naar wens verbouwen -extra studie doen -nieuwe auto kopen -een flinke shopdag houden met mijn geliefden (vriend, moeder, broers, vader) -familie geld geven -geld op spaarrekening baby -geld op onze spaarrekeningen Eerste ingevingen
Deel op spaarrekening en deel op belegging zodat onkosten toekomst gedekt zijn Droomhuis met houten veranda en uitzicht op royale tuin met paarden (in het zonnige buitenland) Dikkste vette Jeep en Aston (en een Mini voor de boodschapjes) Wat paarden, honden, kippen en schapen ('merk' later te bepalen) Eigen Brand en Design opzetten en produceren En zooooo veel meer! **edit.. Mss is dit niet haalbaar :S maar wel na wat geniale investeringen..
Een ander huis kopen of laten bouwen met een grote tuin en zwembad. Daarbij heb ik dan natuurlijk mijn eigen personeel, zoals een tuinman, een werkster, iemand die het huis bijhoud met verven etc... Verder lekker luxe leven en vaak op vakantie, maar ik denk wel dat ik mijn baan zou aanhouden, anders kom je nergens meer.
*hypotheek voor een deel afbetalen (we moeten natuurlijk nog wel wat belastingvoordeel houden *nieuwe keuken incl aanbouw *appartementje aan de piste in Zell am See (Oostenrijk) kopen en uiteraard ook verhuren in de tijd dat wij er niet zijn.. *nieuwe auto kopen... (Infinity SUV) *spaarrekeningen spekken van onszelf/kids en misschien fam/vrienden die het hard nodig hebben...