- Studieschuld aflossen - Hypotheek aflossen - Complete inrichting van onze studeerkamer - Nieuwe auto voor mijn man - Nieuwe kleren voor ons allemaal - Maximale wat je belastingvrij kunt schenken aan naaste familie en vrienden - Familie afkopen in Turkije (lang verhaal) en op opa's grond een mooi huis laten bouwen. - Kunst voor aan de muur in de woonkamer (want nu hebben we nog niks hangen) - Grote zak zilveren munten kopen - Kluis laten installeren - Alarmsysteem aanschaffen - Verre vakantie - Studiepotje voor mijn zoon vullen - Deel op spaarrekening - Deel (laten) beleggen
Nieuw huis, nieuwe auto, rekeningen betalen. Dat zou ik gelijk doen. Daarnaast een winkeltje beginnen. En dan genieten dat we geen geldzorgen hebben en even heel aso shoppen
- Studieschuld afbetalen - Ons huis kopen en er een nieuwe keuken+badkamer in zetten - Een keertje goed shoppen - De rest op de bank om er heeeel veel jaren zekerheid en gemak aan te ontlenen
- de spaarrekeningen van mijn zoontjes aanvullen. - een wereldreis maken met mijn gezin (wel als Christopher en Arthur wat ouder zijn).
In ons huis het eea laten aanpassen, nieuwe keuken, en een 2e verdieping erop met dakterras (hele grote wens van ons) Verhuizen hoef ik niet, woon er heerlijk! En nog wat meubeltjes vervangen. Ik deel natuurlijk ook wat met familie. Lekker op vakantie met z'n allen naar een tropisch oord lijkt me ook wel wat! En verder gewoon lekker leven zoals we nu ook al doen. Alleen iets relaxter
De hypotheek aflossen, een dag shoppen en eens lekker nergens naar kijken, en dan nog een heerlijke vakantie boeken. De rest gaat op de spaarrekening.