En ik zat mijn hele nacht en ochtend schuldig te voelen want ze had t vast goed bedoeld en ik moet niet zo van het slechte afgaan. Krijg je dit. Bah! Ik zit al vanaf gisteren middag aan de diarree.. heb ziekte van crohn en dit is wat er gebeurt bij spanning en boosheid... (hopelijk niet te veel info )
snap wel dat je je eerst nog een beetje schuldig voelt maarja, als het kindje van haar die kleding heeft gedragen zou ze heel goed moeten weten wat de toestand van die kleding is toch? nou in iedergeval zet dat schuld gevoel maar opzij want ze zit volgensmij heel bewust mensen gewoon te naaien hier. @Huis van Puck wat ga jij nu doen met je Bod?
ik denk dat ik maar gewoon even een comment ga plaatsten (zodra ik heb uitgevonden hoe dat moet) bij haar advertentie.. (ik kan het dus niet vinden hoe)
Euh, sorry maar ik vind het nogal eigen schuld dikke bult. Je hebt zelf de doos pas open gedaan nadat ze weg was. Je had ook kunnen zeggen Ik kijk even wacht jij maar bij de auto. Of samen bij de auto gekeken of iets dergelijks tuurlijk is het net eerlijk dat zij de advertentie mooier heeft gemaakt dan werkelijk is. Maar ik vind het nogal stom dat je iets koopt wat in principe niet teug kan voor je het heb gezien
Hier ben ik t mee eens en op 2 van de 3 foto's kun je al heel goed zien dat er zeker wel kleurverschil en vlekken op de truitjes zitten. Voordat je geld geeft altijd het spul nakijken...
Ik heb mail gekregen dat ze achter is gekomen dat ze thuis nog een groot tas met die kleertjes (de goeie) had want ze had de doos uitgezocht en was dat vergeten. Maw de groei kleertjes had ze gewoon nog thuis en ik de "afval" mijn God"!!!
Nou sorry maar je moet er gewoon vanuit kunnen gaan dat men goed spul verkoopt. Spullen met vlekken verkoop je toch niet.
Ben ik t mee eens gedeetlijk want ik zat met baby op de arm. Neem mijn aandeel hierin ook en voel met ook stom. Maar zoals blijkt zit hier meer achter want in eens nu blijken er kleertjes bij haar 'vergeten' te zijn. Maar goed het is een x en nooit meer.
Mee eens! Ik laat 9 van de 10 keer op goed vertrouwen mijn aankopen verzenden. Gelukkig heb ik tot nu toe altijd nette kleertjes gekregen. Ik verkoop van mijn zoontje ook echt alleen de kleertjes die nog als nieuw zijn.
ik weet niet of je dat wel moet geloven, want je controleerd toch wel of je het goede weggeeft aan je koper? en ze had toch al "gezien" dat er blousejes miste? dan had ze toch al wel aan de kleding gezien dat dat de afval kleding was? dus conclusie, of ze is echt best wel heel erg dom, of ze is een bedriegster. ik weet het even niet meer hoor! in iedergeval alles wat ik eigenlijk nog kan zeggen is kijk uit met wat je koopt en controleer je aankoop goed voordat je diegene ervandoor laat gaan (met het geld), vooral met 2ehands spullen via Marktplaats o.i.d. voor hetzelfde geld (nou eigenlijk niet hetzelfde geld) had je iets gekocht wat veel duurder was en diegene was niet bereid je het geld terug te geven. dan zat je dieper in de puree. daarom doe ik nooit via internet dingen betalen voor ik het krijg maar altijd persoonlijk! ik heb soms al moeite om bij bol.com bijvoorbeeld iets te bestellen wat je dan nog niet gelijk hebt! daarom ga ik het liefst alles in winkels kopen. (gewoon door een nare ervaring in het verleden dat ik online iets kocht bij echt wel een bekende online-winkel zoals dus bol.com alleen ben ik de naam ervan kwijt) en had ik het product niet binnen en ik bellen konden ze helemaal niet terugvinden dat ik betaald had en/of besteld had en het geld was echt verdwenen, nu kunnen die foutjes gebeuren maar ja was wel zonde van het geld, heb uiteindelijk wel een vergoeding gekregen maar het was gewoon zo veel werk om overal achter aan te lopen, mij te veel moeite! in ieder geval ik moet maandag wat ophalen via marktplaats ik ga nu dubbel checken of alles wel erbij zit wat gemeld word
Ben blij dat ik mijn geld terug heb en ik toch geen dief blijk te zijn. Verder is dit een wijze les voor mij en hopelijk ook voor anderen...
Fijn dat je je geld terug hebt TS, het pakket is weer beschikbaar, hoera! ik mag het kopen voor 55 exclusief! Gaaf! Zo ff geld naar haar overmaken
Beste Puck, Dank voor je interesse! Het kledingpakket is beschikbaar. Ik zou het kunnen versturen met DHL for you, dan zijn de verzendkosten maar 4,-. Ken je dat? Dan breng ik het naar een DHL-punt bij mij in de buurt en haal jij het af bij een DHL-punt bij jou in de buurt. Uiteraard heb ik je adres nodig en emailadres, zodat je een mail ontvangt wanneer het pakket opgehaald kan worden. Graag hoor ik van je. Groet,