Mijn zoontje is ziek, arm ding . Gisteravond in bed gespuugd en nu zit hij de hele dag al wat te smakken en te boeren.Volgens mij is hij misselijk. En nu wil hij de hele dag al alleen maar melk drinken terwijl hij normaal echt niet zo'n melkmonster is. Helpt dit tegen de misselijkheid soms? Gewoon iets wat ik me afvraag dus .
Volgens mij helpt melk niet tegen misselijkheid. Voor een operatie mag je moet er juist langere tijd zitten tussen melk en narcose als tussen bijv appelmoes en de narcose.
Bij mij helpt melk wel tegen misselijkheid.... kan me herinneren dat de dokter vroeger tegen m'n moeder altijd zei dat wat we als kinderen wilden eten of drinken moest ze gewoon geven... Dan hadden we dat blijkbaar nodig dus wie weet heeft je zoontje wel gewoon wat meer calcium nodig oid... beterschap voor je zoontje iig!
Melk helpt niet tegen misselijkheid maar volgens mij wel tegen oprispingen dus misschien heeft hij daar last van.
Nee helpt bij mij niet tegen de misselijkheid, en ik vermijd melk echt als ik misselijk ben want er is niets zo smerig als halfverteerde melk uitkotsen
Ligt ook beetje aan waar je misselijk van bent. Kwestie van uitproberen. Ene keer werkt het als een speer. Andere keer juist tegenovergesteld. Maar dat laatste heb je na 2 slokken meestal wel door
het helpt inderdaad wel bij brandend maagzuur. Maar niet tegen misselijkheid volgens mij. Beterschap met/ voor je zoontje.
Bij sommigen helft het dus wel tegen de misselijkheid en bij anderen niet. Nou ja, mijn zoontje vindt het nu iig fijn om te drinken .
Melk helpt (vaak korte tijd) tegen maagzuur. Cola helpt tegen misselijkheid (maar weet niet of je je zoontje dat wilt geven ). Vaak is t wel zo dat je gewoon moet eten waar je zin in hebt, als je misselijk bent, dat blijft meestal t beste binnen. Dus als hij daar zin in heeft, nou ja, proberen dan maar.. Mijn dochter had maandag ook 's nachts 2x en 's ochtends nog een keer gespuugd. Eerst voorzichtig geprobeerd met een waterijsje. 's Middags wilde ze een boterham met kaas! Ik zei ook 'weet je t zeker, niet liever een cracker met stroop ofzo?' Maar nee, ze wilde perse een boterham met kaas. Nou ja, doe maar dan. En dat ging goed Volgende dag was t weer helemaal over.
Bij mij helpt het inderdaad tegen vrijwel alles Tegenwoordig roept 'men' dat melk niet zo gezond is en slecht voor je etc. etc. maar ik ben echt een melkmeisje. Wanneer ik ziek ben, heb ik gewoon melk nodig en verder moet iedereen me met rust laten - dan knap ik binnen no time weer op.
Ik ben helemaal geen melk drinker, maar toen ik zwanger van was kon ik er geen genoeg van krijgen. Ik had gigantisch last van maagzuur en misselijkheid. Melk was het enigste wat verzachtend werkte.
Mijn dochtertje had een vergiftiging opgelopen en ging enorm brake.. gifcentrum adviseerde toen ook melk.
Melk en een paar happen yoghurt, dat is het enige wat hij wilde vandaag. Hij is wel verschrikkelijk aan de diarree, water is het gewoon (eet u smakelijk ), dus ik hoop niet dat melk ook nog laxerend werkt ofzo?