Mijn man had een keer de sleutel aan de binnenkant erin laten zitten. Ik had mn sleutel wel bij me, maar hij kon er dus niet in vanwege die sleutel aan de binnenkant. Achterdeur zit altijd een sleutel in aan de binnenkant omdat die weinig gebruikt wordt en de sleutel er via een lastige hoek in moet (vanwege hordeur). Dus toen hadden we een probleem... Man via de schuur naar onze slaapkamer geklommen, raam stond open maar rolluik dicht. Helaas had ik het rolluik net van de ventilatiestand gehaald dus ging ie niet omhoog via de buitenkant. Uiteindelijk mn zwager gevraagd, die zei dat we de cillinder van het slot eruit moesten wrikken, was stom want na het losdraaien en wrikken bleek dat ie er nog niet uitkon, want hij viel nog in het slot of zo.. Uiteindelijk mn man een pvc buis gepakt en via de brievenbus gehengeld en ja hoor! Hij ging open! Hij helemaal blij.. (ik ook hoor) maar enige wat ik kon zeggen: maar dan hadden we toch heel die cillinder niet hoeven slopen? Maar als ik het zo allemaal lees is het eigenlijk dus heel makkelijk om bij jullie allemaal in te breken
Ik zou een grote ladder gaan lenen ergens. Ons slaapkamerraam staat meestal wel open. Maar omdat ik dit soort geintjes regelmatig heb, ligt er een sleutel onder het matras van de kinderwagenbak en mijn moeder heeft een sleutel (25 km afstand).
Ik heb een sleutel in het konijnenhok verstopt (en nu maar hopen dat ik hier echt anoniem ben ) Dus dat probleem heb ik gelukkig nooit, maar anders had ik toch een raam ingeslagen, glaszetter meteen gebeld, en eventueel zelf anders afgeplakt met karton. Meer kun je dan ook niet doen.