Ik word niet goed van de buikpijn! Gister al een uurtje eeder van het werk naar huis gegaan en vanacht geen oog dicht gedaan. Zit wéér een dag thuis, terwijl ik net 4 weken thuis heb gezeten! Ik baal er zo verschrikkelijk van! Ik wil graag aan het werk, maar kan me totaal niet concentreren en zit mezelf in de weg! Ik werk nog maar net bij mijn nieuwe baan, en ben bang dat ze me zullen ontslaan omdat ik 'te vaak' ziek ben en/of zal worden... Aan de buikpijn kan helaas weinig gedaan worden, maar heeft iemand misschien tips om met de buikpijn om te gaan zodat ik toch kan werken en mijn werk ook goed kan doen?
Ik denk zelf dat het mijn darmen zijn. Maag- en darmstreken zijn ook continue geluid aan het maken (borrelen) Gister had ik ook een soort van kloppend gevoel onder mijn rechterborst, richting darmen. Heb geen idee wat daar verder nog zit, maar waarschijnlijk alleen darmen :
Heb je al bloed laten prikken en je urine laten controleren? Ik verging ook van de buikpijn (en nog) en bleek een uit de hand gelopen blaasontsteking te hebben.
Ik heb nog geen bloed laten prikken of mijn urine laten onderzoeken. Heb ook geen symptonen van een blaasontsteking... Kan het zijn dat je wel een blaasontsteking hebt, zonder hier wat van te merken?
ik heb dus nu al 2 weken continu buikpijn..op de echo zagen ze een goed groeiende beeb..met mooi hartje, en de buikpijn zit te hoog volgens de Vk, dus het heeft nisk met de beeb te maken. Kan heel slecht naar de WC en WS komt de buikpijn van mijn darmen. Ik heb nu laxeermiddel gekregen van de huisarts! Tot nu toe heeft het nog niet geholpen, maar wie weet wat me straks te wachten staat! hahaha Maar buikpijn: Het is mega rot! Ik voel het ook de hele dag! Soms echt met pijnlijke steken, je kan er niks aan doen! Maar het voelt zo verdomde rot! Ik kreeg al te horen, ach ja, wees blijd at je niet de hele dag bpoven de WC hangt, nou ik weet nog zo net niet wat erger is! Niet kunnen slapen van de buikpijn, de hele dag bewust zijn van je buik... Maar helaas er is dus niks aan te doen, dan wachten..je darmen zijn gewoon van slag! ga anders eventjes langs de huisarts! sterkte en suc6 kus miek
Je kunt tijdens je zwangerschap heel erg goed een blaasontsteking hebben zonder daar iets van te merken, nou ja, niet de standaard symptomen zeg maar. Buikpijn kan heel goed van een blaasonsteking komen en als je deze verwaarloosd is het ook nog gevaarlijk voor je kindje, dus ik zou toch maar even urine laten controleren.
Ik had ook rond de 16 weken erg veel buikpijn. Heb daar dus 4 weken mee gelopen en toen op advies van de vk een plasje laten checken. En ja hoor ik had een flinke urineweg infectie (blaasontsteking). Dus als ik jou was zou ik inderdaad maar even gaan. Suc-6 ermee.
Jahoor, heb ik weer! Bel ik net mijn huisarts op, is die beste man weer eens met vakantie ofzo! Ik hoef gelukkig niet vaak naar de HA, maar als ik hem een keer nodig ben is hij er nooit! Ik ga absoluut niet naar de vervangende arts, want die is een enorme klootzak! *zucht*....
ja je wilt niet naar die vervangen maar steeds wegblijven van je werk zullen ze ook wel niet blij mee zijn...denk ik. Ook al is het een klootzak, als ie zijn werk gewoon doet als huisarts is er toch niks aan de hand?
Dat is juist het hele punt Rabia. Deze man beoefent zijn beroep niet naar behoren! Hij heeft er zelfs bijna voor de dood van mijn moeder gezorgt! Het is té belachelijk voor woorden dat deze man zichzelf nog huisarts mag noemen...
Bij ons hoef je als je aangeeft dat je je urine getest wil hebben helemaal niet naar de huisarts toe! Je kunt gewoon een potje urine inleveren en dat wordt dan later die dag gecontroleerd. Misschien bij jullie ook?
Ik zou het niet weten?! Ik heb vanmorgen niemand aan de telefoon gehad, maar het (bij mij) bekende 'ik-heb-vakantie-bandje' werd weer afgespeeld aan de lijn. Waar kan ik de plas eventueel inleveren dan? Ziekenhuis ofzo?
De vervangende huisarts bellen? Als het goed is krijg je dan wel een assistente aan de telefoon en kun je vragen of het daar ingeleverd mag worden!
Dat ik daar zelf niet aan denk! Soms ben ik echt wel een beetje heel erg blond... Zal gelijk even bellen!