Sushi of een mooie broodplank met vers brood, gezouten boter, olijfolie en allemaal luxe hammen/salami's en kaasjes Drank geef ik niet zoveel om. Doe maar een lekkere pot verse jasmijnthee ofzo
Huh? Bakken?? Van mix? Of kant en klaar? (bestaat het uberhaupt???) Krijg spontaan zin in 6 zakken churros van de oliebollenkraam die hier altijd met oud op nieuw staat met zoveel poedersuiker erop dat heel mijn gezicht en jas onderzitten als ik ze naar binnen werk...! Mjaammmmm!!!
Een groot glas Pinot Grigio, donkerbruin vers stokbrood en allemaal hapjes: olijven, gevulde peppadew, wraps met zalm en kruidenkaas, gevuld cherrytomaatje etc etc. Krijg er zin in, maar lig al op bed. Goed idee voor vrijdagavond
Sushi sushi sushi en dan vooral ook veel Temaki salmon met avocado. En ik zou wel een big Mac contest willen doen. Oh ja en wijn!!!!
Voor morgen reserveer ik alvast een grote voorraad vegetarische sushi en een heel assortiment taartpuntjes van mijn favoriete taartenbakker. Vooral de noten, chocolademoussetaart, citroen merengue en wat brownies.
Ik wil een groot bord carpaccio en stokbrood met kruidenboter. En dan een lekkere medium gebakken biefstuk van de haas met gorgonzola saus eroverheen van de italiaan hier in de buurt. Goed glas rode wijn erbij. Als toetje wil ik een chocolade lava cake en een stuk cheesecake met frambozensaus. Oja en patat. Heel veel patat met mayo en een pizza met uien en champignons erop. Nu heb ik honger
Een glas droge witte wijn... daar kijk ik zo naar uit en dan moet de zomer nog beginnen... en de geboorte gaan we proosten En cheesecake of carrotcake... en anti pasti en sensations paprika chips.
Ik zou dan met gemak 2 dikke volle moorkoppen willen schransen. Appelflappen en daar tussen een dikke toef slagroom Choladetruffels
Je was mij voor! Ik heb zin in een luxe visschotel van de visboer met toastjes. Ik ga dan vooral voor de makreel, zalm en rivierkreeftjes.