Qua drinken niet heel anders dan nu. Ik houd niet zo sapjes en frisdrank lust ik niet, ook drink ik geen alcohol... Maar zou wel wat vaker echte melk (dus geen soja"melk" en dergelijke) willen kunnen drinken. Eten, niet dat ik vies ben van "slecht" eten maar zou er echt niet gelukkig van worden om alleen maar pizza, shoarma en friet te eten. Ik houd gewoon ook heel erg van groenten. Dus ik denk niet dat ik heeeel erg anders zou eten dan nu, als het op alle vlakken geen consequenties had. Maar ik zou wellicht wel wat vaker chocola eten tussendoor. Ook zou ik vaker voedingswaren kopen die voor ons te duur zijn om het vaak te eten.
All you can eat sushi, maar dan thuis languit op de bank voor de tv Macarons van patisserie tout uit Amsterdam
Op het werk: lekker bruin hard broodje met een kwekkeboomkroket, bitterballen, een kaassoufle met mayo en een milkshake vanille ♡♡♡♡ Liefst dag en nacht!
Ik alleen met afbakbroodjes. Maar ook mij maakt het niet uit of ik thuis ben of in een (chique) restaurant zit
Net voor de tv.. een magnum, chocolade pinda's en daarna een schaaltje bitterballen.. helaas voor mij blijft het bij dromen.. zit al op mijn calorieën behoefte voor vandaag.. beetje jammer dit topic
Andijvie. Ja echt, gekookt met teveel zout en een klontje boter. De rest van het gezin gruwt ervan, dus ik maak het eigenlijk nooit meer. Zou ik nu wel willen eten.
Ik heb sinds 2 jaar een gastric bypass, dus ik zit al vol als ik er naar kijk. Maar er is geen limiet, toch? Dan zou ik wel lusten: -Kreeft. Een hele Kreeft graag. Voor mij alleen ja. Och welja, doe die gesmolten boter er ook maar bij, we zijn toch bezig. -Asperges. Met ei, bernadaisesaus en die lekkere ham uit dat ene winkeltje -Maar natuurlijk lust ik die Vietnamese loempia's. Doe maar net pittige saus, aub. -Blokjes oude kaas. -Een pizza margaritha van dat ene Italiaanse restaurant. -pasta met een sausje op basis van room en knoflook. In willekeurige volgorde.
Hahahaha Nina!! Ik zie dit nu pas! Zwangerschaps-cravings much? Ik zit al in die fase waar je begint te kwijlen van folet american en carpaccio. Doe mij die laatste maar, met parmezaanse kaas, balsamico gelei en op een bedje van rucola. Rood wijntje erbij. Yup.
Ik ben een theoretische alcoholist. Ik drink bijna nooit en als ik drink is het weinig. En nu natuurlijk helemaal niet. Maar ik SNAK naar een wijntje nu?!
Sushi bestellen met een lekker glas wijn... Kan nog niet kiezen tussen rood of wit. Dus misschien maar allebei..
Spaghetti Vongole en een goed glas wijn. Of gewoon 10 gangen bij mijn lievelingsrestaurant met bijpassend wijnarrangement. Maar dat hebben we 2 weken geleden al gedaan, dus moet ik eerst sparen
Ik ben allergisch voor een hoop fruit, pinda’s en noten. Ik mis mn witte broodjes met aardbeien zo! Ik mag ze wel als ze gekookt zijn maar dat is zo anders! En ik zou me helemaal volvreten aan cashews, amandelen en hazelnoten. Heerlijk!