wat zou je liever aan een ander uitbesteden?

Discussie in 'De lounge' gestart door cat2, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    De tuin en de was! Was draaien is prima maar dat opvouwen en opruimen...bah!

2. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

De tuin!!!
    Het huishouden kunnen we wel zelf doen, maar die tuin.... Er is echt al een jaar lang niets aan gedaan. We hebben geen groene vingers. Maar houden wel van planten en bloemen.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Boodschappen en koken vind ik heerlijk en ook het huishouden vind ik niet vervelend.
    Alleen vind ik mijzelf soms te druk, een paar uur werk op een dag, soorten een aantal keer in de week, huishouden, huisdieren, ritjes naar de arts...

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Oh heerlijk!!! Doe ik wel, doe jij dan mijn strijk en badkamer? :D

5. wachtend

wachtend Niet meer actief

Het huishouden! Bah wat baal ik daarvan ik loop altijd achter de feiten aan! En ow als er nog iemand zich aanbied om de laatste 20 dozen van onze verhuizing uit te pakken en een plek te geven ben ik ook erg gelukkig!
    Ik zou zo graag de structuur weer hebben die ik in mijn oude huis had maar door de komst van de jongste is het er nog steeds niet van gekomen om alles verder uit te pakken :(
    Het is nu 1 grote opslagplaats op zolder en onze slaapkamer :(

6. Islah

Islah Niet meer actief

Ook als je dat zelf doet kan je je tijd (optimaal) besteden met je kinderen hoor, mijn dochter vindt het juist hartstikke leuk om met haar vader boodschappen te doen!

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Allesi in het huishouden

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :) ik zou dat dus vreselijk vinden..twee vreemden in mijn huis en die dan ook nog eens mijn troep op zouden ruimen...

Wij gaan ooit ook als expats naar het buitenland...maar dan wil ik toch niet dat ik dat uit handen zou moeten geven...

Maar ik zou wel heel graag een chauffeur willen....lijkt me geweldig...mezelf overal naartoe laten rijden.... :D

9. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nou eigenlijk best een hoop. De was (wassen, vouwen/strijken en in de kast leggen gewoon de hele riedel) de grote huishoudklussen. Koken. De keuken schoonhouden, afwas. Dingen kopen. De boodschappen (Lidl bezorgt niet).

10. Deliana

Deliana Niet meer actief

Met stip op nummer 1: strijken.

Gewoon. Omdat ik er een ongelofelijke bloedhekel aan heb.

11. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Al het huishouden en de ramen zemen.
    Een chefkok lijkt me ook wel iets.
    En de gruwelijke diarreebroeken van de kinderen.

12. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Als iemand voor mij een paar dagen zou kunnen werken... dan zou ik met alle liefde het huis doen haha.

Ik zou trouwens ook wel iemand willen die ervoor zou zorgen dat ik er altijd goed zou uitzien. Een kapper meets make up artist meets stylist en personal shopper meets personal trainer meets dieetkok.

Ik kan het zelf wel, maar hoe heerlijk zou het zijn om daar nooit meer over na te denken. En dat je dan gewoon altijd totaal stunning zou zijn..

13. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Het hele huishouden
    Koken
    Tuin

14. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Het poetsen van de badkamer enzo.. Strijken weer niet. Vind ik best wel leuk stiekem (muziekje aan en meezingen :))
    Een huishoudster voor de rest van de klussen zou ik heerlijk vinden!
    Mijn man doet de tuin, want daar ontspant hij weer van.
    Niet echt iets te klagen maar kijk wel weer op tegen het weekend wanneer ik weer met emmer en sopje aan de gang moet :(

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als het zou kunnen zou ik nu meteen een aannemer bellen om onze badkamer af te maken die al 4 weken verbouwt wordt.

16. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kledingkasten opruimen, de keuken grondig schoonmaken en de badkamer.

17. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ja hoor geen probleem! Hoop alleen dat ik welverstandheb van je werk haha.
    Ik ben trouwens diegene die net verhuisd is en nog een heleboel dozen heb staan ;) maar hey als jij dat wil doen doe ik wel je baan hoor:D

18. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Met stipt op nummer 1... De afwas. Vaatwasser is kapot gegaan. Geen geld voor een nieuwe.
    Daarna de strijk en het poetsen van de badkamer.

19. Zoyefa

Zoyefa Actief lid

3 sep 2014
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedden verschonen, wat een takkeklus!
    Kost me zoveel energie en mijn rug. Nu doet mijn man het, maar moet er lang om zeuren terwijl tot 1,5 jaar geleden de bedden hier minstens wekelijks verschoond werden... :(

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja dat dacht ik ook altijd maar het went snel. Het zijn schatten van dames, hebben allebei hun eigen leefruimtes (dit is wel een voorwaarde vind ik) en trekken zich terug wanneer wij alleen willen zijn. En we zijn relatief vaak buitenshuis zoals in Azië gebruikelijk dus dat is dan toch weer anders ook. Kortom, ik zou niet meer anders willen echt fijn zo. En een chauffeur hebben we ook, alhoewel ik zelf autorijden wèl erg leuk vind! 😊😝

Deel Deze Pagina