We hebben later kinderen gekregen en hadden toen allebei een goed loon, dus we hebben veel kunnen doen wat we wilde. Onze droom was naar de Malediven, dat hebben we gedaan! Wat ik nu zou doen als ik geen kind had is juist eerder proberen kinderen te krijgen, waren mijn eicellen misschien nog enigzins wat geweest.
Steden bezoeken en dan slapen in hostels. Heb ik een aantal keer gedaan, maar had ik nog wel vaker willen doen.
Bungeejumpen. Lamborghini rijden. Op mijn wish list stond ook altijd parachute springen maar dit heb ik gedaan voor mijn 21ste verjaardag. Zou het met liefde nog een keer willen doen. Wat een ervaring!
Heel eerlijk, niets. Het enige wat ik altijd wilde is au pair in Engeland zijn en moeder worden. Alhoewel, achteraf zou ik meer willen doen toen ik in Engeland was, meer zien. Maargoed, was toen nog zo jong, hield me met heel andere dingen bezig.
Het enige wat ik anders had willen doen is meer sparen en ik had graag een stuk zekerder van mezelf willen zijn in het verleden. Wat ik nu wel ben. Scheelt veel.