Wordt een beetje lastig om het niet mijn probleem te laten worden. Er zijn namelijk kinderen in het spel die ermee opgescheept zitten.
Nee, je bent niet de enige... Wil ook altijd zo graag dat iedereen me een lieve vindt.... Maar ik heb wel iets... Hoe kun je zoiets doen? Ons zo beliegen in ons gezicht, ons zo verschrikkelijk bedriegen en dan nu doen alsof er niets aan de hand is?! Je durft zelfs nog om gunsten vragen terwijl je niet eens je verontschuldigingen hebt aangeboden of ons een woordje uitleg hebt gegeven! Je hebt zoveel geluk dat het onmogelijk is voor me om je te laten vallen maar anders zou ik het doen! Ook al zeg je dat je daar zo bang voor bent! En dan nog beginnen dreigen dat je dan jezelf beter kan ophangen! Zoooo belachelijk!
Tja, het is niet altijd zo makkelijk natuurlijk Als keer op keer hetzelfde voorvalt heb ik er op een gegeven moment schoon genoeg van! En ik heb er geen problemen meer mee hoor! That ship has long sailed! Maar het was wel even lekker om zo te keer te gaan
hahaha leuk. komt ie! trut! vind je het normaal om zo van je eigen familie te profiteren! ga lekker wat meer werken ofzo! het leven bestaat niet aleen uit lolletjes! misschien es effe wat dimmen met geld smijten! ga maar een keer naar de c en a ipv een dure merkspijkerbroek waar je er al 20 van in je kast heb hangen. je kan toch maar 1 broek tegelijk aan je gat! je lijkt wel een puber van 16! zo heerlijk!
Ik zou zeggen: Kan je dit nou nog niet na 6 maanden, ik word soms zo moe van je, als je het niet aan me wilt vragen als het rustig vraag het dan al helemaal niet aan me als ik het mega druk heb ... En kom nou eindelijk eens op tijd want na 6 maanden geloof ik niet meer dat de metro elke keer stroom storing heeft ... En nog ff wat zeg niet telkens Doei tegen klanten dat is zo klant onvriendelijk het zijn je vrienden niet ! Zo dat lucht op
Ik zou tegen mijn man willen zeggen.... Dat ik hem ontzettend mis. Dat ik er zo van baal dat hij door de week niet thuis is. En dat ik de weekenden die we samen zijn heerlijk vindt. Ik wil zeggen dat ik het best moeilijk vindt om 5 dagen alleen te zijn met een baby die zo onrustig is. Ik wil tegen hem zeggen....astjeblieft kom naar huis, kom dichterbij werken...want ik mis je zo. Ik vertel hem dit allemaal niet, omdat ik niet wil dat hij zich schuldig voelt, dat hij gewoon normaal zijn werk kan doen. En zich geen zorgen gaat maken over ons.
Ik wil dit zeggen , Zie je nou wel dat het goed met me gaat , zie je nou dat ik jou helemaal niet nodig heb , en de vooroordelen die mensen over je hebben zijn helemaal terecht , je bent en blijft een achterbaks iets zonder hart en eergevoel .. het is te laat ik heb je verbannen uit mijn leven en dat je nu met een schuldgevoel moet leven is jou probleem niet het mijne .. ik hoop dat je net zo doodongelukkig word als ik ooit geweest ben , punt .
ik zou zeggen: het lijkt wel of je constant op zoek bent naar iets om het mij vervolgens kwalijk te nemen. en dan op een vreselijk onredelijke manier voor mijn voeten gooien. als ik dan laconiek reageer omdat ik me er niet meer druk over wil maken zaag je maar door, jaja, ik weet het nu wel. ben je jaloers ofzo, misschien moet je je een keer goed laten nemen en kom je dan wat sympatieker uit de hoek, t'is natuurlijk ook al een tijdje geleden ... ik verwens je niet, want ik geloof in karma, jij krijgt ooit alles drie keer terug! zo dit lucht echt op!
Was ook het eerste wat ik dacht! Ok komt ie...(hou je vast) "Een kind is geen speelgoed wat je van de een naar de ander slingert! Je moeder is de oma, niet de persoonlijke oppas. Zie je niet dat je ouders op zijn en dat ze niet 24 uur per dag voor 2 extra mensen kunnen zorgen? Je hebt jezelf in deze situatie gewerkt en nu moet je verantwoordelijkheid nemen, niet de verantwoordelijkheid aan anderen overlaten. Als je tot 5.00 's nachts kunt stappen heb dan ook de ballen om om 7.00 je kind de fles te geven. Als je zonodig een kind wilde van iemand die daar niet aan toe was, werk dan ook zelf om dit meisje te onderhouden, ipv je hand op te houden. Ik vind je dom, onverantwoordelijk en egoïstisch! phoe... dat lucht op, voor even.
Ik word hier gewoon een beetje verdrietig van. Moet er niet aan denken dat mijn mannetje zo lang weg was (((((knuffel)))))
Nee, laat ik mijn gedachten ook maar voor me houden, de kans is groot dat de bom nog wel een keer barst en ik werkelijk alles er uit gooi.
Ik zou willen zeggen: doe niet alsof je beter bent dan mij, want dat ben je niet. Ik kan er niks aan doen dat je vriend niet wil trouwen, neem het mij niet kwalijk dat ik wel de bruiloft van mn dromen heb gehad. Oh en jouw is wanneer iets je bezit is en zei is de verleden tijd van zeggen. Ik sta boven je achterbakse gedoe, stomme trut.
Ik heb trouwens nog een andere: .... Als ik vind dat mijn ventje warm genoeg is ingepakt en geen maillot nodig heeft koop dan toch geen maillot en doe hem dan toch niet een extra sjaal om, het is mijn kind en ik bepaal wat hij aan doet of niet. Tips zijn altijd welkom maar draaf niet je eigen zin door. Ik hou heel veel van je maar soms word ik een beetje gek van je bemoeizuchtige gedrag
Ow heerlijk....mag ik ook even? : "Ik hoop dat je snel ,op de een of andere mysterieuze wijze,van deze aardbodem verdwijnt, klein zelfingenomen arrogant rotventje! Ik weet dat het uiteindelijk háár keuze is...maar ik gun haar een echte vent En niet een nutteloze trekvlek als jou!" Zo dat is er voor nu even uit....
voor degene die zijn hond voor mijn poort heeft laten poepen: laat die hond voortaan voor je eigen poort schijten. en nu ga je het ecven opruimen he! en als ik het nog 1x zie dan duw ik je met je harses in die drol