Wat zou je tegen een persoon willen zeggen, ...

Discussie in 'De lounge' gestart door marsab, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ok ik weet ook nog wel wat:

Ik vind je een verschrikkelijke vrouw, een grote bemoeial.
    Je denkt dat je het beter doet als de rest, maar je ben echt totaal niet goed in je werk en wat je hoort te doen.
    Het interesseerd je totaal niet wat er in die mensen omgaat, maar je doet net alsof.
    Je hoort gelukkig niet wat andere mensen over jou denken.
    Ik word GESTOORD van je verhalen over je dode cavia ( sorry 1000 x gehoord)en dat het wel 80 euro kostte om het dier te laten cremeren.
    En ik word GESTOORD van je verhalen over je dochter die gaat verhuizen.
    Btw het is dat we collega's zijn , anders hadi k je even flink de waarheid verteld.

Oke nu hou ik op.

2. pollewops

pollewops Lid

20 okt 2007
    80
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zeeland
    nou dan doe ik ook maar mee:

jullie bellen alleen als het jullie uitkomt en niet eens een keer om te vragen hoe het met de kleine is.
    langs komen ho maar, maar als wij niet langskomen dan zijn wij opeens fout.
    even op 1 jan langskomen om gelukkig nieuwjaar te wensen nee hoor, liever naar die ***familie dan naar je eigen zoon en kleinkind. Belachelijk !

en elke keer die belachelijke jurkjes kopen van 3 euro? nou sorry hoor het maakt me niet uit hoeveel het kost maar als het er dan nog leuk uit ziet... en je weet dat een jurkje niet zo leuk staat bij haar en dat ze nog nooit een jurkje aan heeft gehad. alleen al omdat jij het graag wilt doe ik het haar NOOIT aan...

nou weet je, een hoop stront krijgt van mij nog meer respect dan jullie. voor mij zijn jullie LUCHT...

pfffff zo dat is gezegt....

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ikke ook, ikke óóóóók! :whistle: :)

Je kunt mijn goddelijke RUG op als je denkt dat ik 'onder mijn niveau' werk. Ga zélf maar es een dag voor een klas vol VMBO'ers staan... en weet je wat je dan ziet? Een klas vol tóppertjes. You are so sad =;

En tegen mijn psychopatische ex: je weet pas wat je hebt gehad als je het kwijt bent.

(edit: al vind ik bovenstaande krachtterm 'trekvlek' ook wel errug leuk :) )

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    whahaha trekvlek! :)

Er is een hoop dat ik tegen verschillende mensen zou willen zeggen, maar ik kan het niet goed verwoorden...

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ooooooh en dan ben ik ff heel erg..

ik ben ZOOOOOO nieuwsgierig naar wie jullie dit allemaal zeggen! hahahah.. sommige zijn duidelijk maar andere.. OEI :)

is het heel erg fout dat ik dit best grappig vind?! :oops: :)

6. leonieb

leonieb Lid

15 aug 2007
    79
    0
    0
    Ooooh leuk! ik ook!

Wie denk je wel niet dat je bent, na alles wat je mij het afgelopen jaar geflikt hebt....en nu verwacht je ook nog excuses van mij?
    Denk dat je effe bij je zelf moet nagaan wat je allemaal hebt gedaan.

Maar goed, ieder krijgt wat hem toekomt, denk dat jou nog heel wat te wachten staat....

Kan nog wel meer zeggen, maar dan ontplof ik denk ik... :(

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou wel willen zeggen dat ze die man niet zo moet puchen omdat hij alleen maar verder bij haar vandaan rent

( heb het trouwens al een keer subtiel gezegt maar geloof niet dat het helemaal doorgedrongen is )

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ok en nu mag ik!

Als jij je zaakjes netjes had geregeld en niet je centen had opgezopen of gesnoven of niet ieder weekend met ons in de kroeg hand gehangen, had je het nu goed voor elkaar gehad!
    Daarintegen koos je ervoor om avonden lang te feesten, deurwaarders aan je broek te krijgen, je huis te verkopen vanwege je schulden en woon je nu langs het kanaal.
    EIGEN SCHULD DIKKE BULT!
    En ga dan niet stomdronken bellen, dat je zo trots op me bent en dat je blij bent dat je een kleinzoon hebt. Die heb je nooit gehad!
    Net zoals kinderen, die ben je niet waard.

Zo, en nu ga ik even een potje janken

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

:cry:

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

maar het lucht wel op! ;)

11. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.913
    5.233
    113
    Home
    leuk leuk :)

nou moet jij eens even goed luisteren! je denkt maar dat je alles beter weet maar eigenlijk snap en kan je er geen bal van! en dat terwijl je meer dan de helft van de tijd op je luie reet zit. ja geen wonder dat niemand jou mag je bent niet oprecht geintreseerd in anderen
    en het is ontzettend asociaal om iemand anders niet uit te laten praten en jou verhalen over je bezoekjes bij de dokter nou die hoef ik echt niet tijdens de koffie te horen!

zo kan nog uren doorgaan :)

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @anne1985, thnx voor de knuffel :)

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo ik ook nog even:

Ik haat je uit de grond van mn hart,neem de telefoon ook niet op als jij belt,stom mens.
    Zal pas echt wat aan mn leven hebben als jij eruit verdwijnt.

Zo hehe lucht dat ff op ;)

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Dit zou ik ook geschreven kunnen hebben over een vroegere vriendin die ik nooit meer hoor haha

15. leuk leuk nu ik

ik vind dat je denkt dat je alles beter weet en ik wordt zo moe van alles wat jeverteld omdat je dat al 100 keer hebt verteld
    ik hoef niet te weten hoe jouw kinderen het vroeger deden ik doe het op mijn manier en als je het daar niet mee eens bent is het jammer
    bemoei je niet met onze opvoeding en ik heb liever dat je het voor je houdt als je het daar niet mee eens bent.
    laat mijn kind met rust, ze raakt overprikkelt door je en is helemaal over de zeik als ze thuis komt grrr

dat laatste deel heb ik ook al eens subtiel geprobeerd te zeggen maar helpt niet.

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik kan hier ook een lap neerzetten maar doe het niet...

Want wat eenmaal zwart op wit staat kun je nooit meer terugnemen.

17. Jmr

Jmr Niet meer actief

Het zit me heel diep! En ja het gaat over DE persoon....
    Erg he dat ik diegene zo haat? Wist niet dat ik zulke haatgevoelens had!
    Schrik er zelf van......Wist dat jij het wel zou raden :D

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

nooit gedacht dat ik kon haten.ik heb altijd gelooft in jou ik heb je constant nieuwe kansen gegeven.jij hoort onvoorwaardelijk van mij te houden.in plaats daarvan trapte jij mij de grond in,hielp mij aan een eet stoornis,sloeg mij met planken de stofzuiger of een pan.altijd heb ik gelooft en gaf je weer die kans.38 weken zwanger ben ik van jou kleinkind en jij zei dat het belachelijk was dat ik geen fatsoenlijke vent had en dat ik toch geen goede moeder kan zijn omdat ik niets heb geleerd.
    maar weetje ik heb genoeg geleerd.nee niet van jou want jij was er alleen maar om mij ten gronde te richten.ik weet wat ik kan ik heb genoeg geleerd ik weet wat het leven ik houd zo ver als ik dat nu kan weten.ik kan mijn zoontje een liefdevol leven geven.helaas zal jij nooit geen opa zijn voor mijn zoontje ik verban je uit mijn leven.ik geef je geen kans meer de kansen die jij hebt gehad misbruikte je.jij zal nooit geen opa zijn nooit.ik gun jou het genot van die kleine niet.mijn zoon zal van mij de liefde krijgen die ik van jou nooit heb gekend

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :cry:

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

het lucht wel op moet ik zeggen. en toch is het wel even moeilijk

Deel Deze Pagina