Wat zou je tegen een persoon willen zeggen, ...

Discussie in 'De lounge' gestart door marsab, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik zou zeggen tegen een bepaalde persoon:

Waarom wel de moeite doen om een kerstkaart te sturen en doe je al 3 jaar geen moeite om het contact te herstellen.
    Ik kan zo kwaad worden als ik dan weer zo`n schijnheilig kaartje krijg met een loze tekst waar ik nog niks mee kan.
    De kwaadheid zit veel dieper het werkt niet zo als wat jij hebt gedaan "zand erover en verder met je leven" nee nu ik volwassen ben kan je niet tegen het tegengas en ja hoe moet je daar nou mee omgaan.
    Het zou veel meer helpen als je al die jaren ellende en dat je er niet voor me was zou gaan nadenken en ook inzien wat je fout hebt gedaan, schrijf een brief maar het enige wat ik graag wil is erkenning en excuses maar vooral iemand die er weer voor mij is waar ik op kan vertrouwen en waar ik iets aan heb.

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kort maar krachtig..... val dood! meer woorden is die persoon niet waard, eigenlijk zijn die 2 woorden al teveel maar ach.... ;)

wat een zwager van mij altijd zegt "100 jaar worden maar mij lekker met rust laten"

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Pfoe, ik heb wel meerdere personen geloof ik :-s

1)
    LUISTER OOK EENS NAAR MIJ! Ipv het altijd maar over jezelf te hebben :evil: Ook ik wil weleens mijn hart luchten, maar je praat altijd overal doorheen en overheen, bah!

2)
    Looser! Dat je je scheiding niet kan verkroppen is tot daar aantoe, maar je kids, die kunnen er niets aan doen. Kan het je dan echt geen moer schelen dat die mannetjes je al die jaren zo gemist hebben? Je bent de naam VADER nooit meer waard, wat er in de toekomst ook nog gaat gebeuren. En elke dag vraag ik me nog af, hoe KUN je, je kinderen verloochenen, zo ontzettend laag!Op geen enkele manier is hier een excuus voor maken, wàt je ook verzint..Nooit, maar dan ook nooit had ik gedacht dat je dit zou doen. Ik heb je 14 jaar gekent, we hebben met z'n allen zo veel lol en verdriet gedeelt en dat dit, zo ongelooflijk en onaccepteerbaar :cry:

4. Jmr

Jmr Niet meer actief

:(

dikke knuf voor jou

5. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    soms vind ik je best super irritant
    leef je eigen leven ik heb aan het mijne meer dan genoeg

6. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Oooo heerlijk!

Zit toch niet zo dom te schetteren en te tetteren. Luister eens naar een ander en laat diegene uitpraten. Stel je ook in godsnaam niet zo aan je mankeert niks! ik mag leien dat je eens echt iets krijgt. En schei ook eens uit met naar anderen wijzen het ligt zeker nooit aan jou? Vertel me niet wat ik moet doen met mijn kind, hoe zou jij het vinden als je even wilt huilen en er wordt een speen in je mond geduwd? Ik maak ook zelf wel uit hoelang ik baby-olie in laat trekken. Je bent een moeder van niets! Je hebt nog nooit tegen je kind gezegd dat je trots op hem bent! Je zit alleen maar over jezelf te janken! BLEHGH!

Je bent een waardeloze vader en ik vind het niet normaal wat je doet. Je kwetst er een heleboel mensen mee en hangt zelf het slachtoffer uit. Wie zijn reet brandt moet op de blaren zitten eikel! En dring dat wijf van je niet zo aan me op, ik moet haar niet ze heeft twee huwelijken naar stront geholpen. Je bent geen vader voor me je bent een grote egoïst! UHL!

Zo, nu een lekker bakkie koffie!

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik wil ook!

Jij bent het niet waard om vader te zijn, die titel moet je verdienen, je bent niet meer dan een zuipende sperma donor.
    Gelukkig hoeven mijn kleintjes jou nooit te kennen en zullen zij nooit de pijn moeten voelen die ik door jou wel gevoeld heb.
    Een opa ben je niet voor mijn kinderen en gelukkig zul je dat ook nooit zijn, ze hebben al 2 geweldige opa's daar hebben we jou niet voor nodig.
    De dag dat jij dood gaat hang ik de vlag uit want dat betekend dat ik niet meer bang hoef te zijn en eindelijk rust hebt.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jij maakt mij intens verdrietig.. :cry:

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze is pakkender dan veel gescheld en getier...

10. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Oh ik wil hier ook ff wat droppen!

Ik word gek van mijn schoonvader,
    Diana is daar tijdens de verbouwing (7 weken) om de dag geweest, en de andere dagen bij mijn moeder.
    Aangezien we van het dorp van mijn schoonouders af zijn naar een ander dorpje verhuist wilde mijn schoonmoeder graag 1 dag in de week oppassen.
    Oke wij vinden het prima en zo ging diana 2 weken op donderdag naar hun.
    Echt als ze dan daar vandaan komt is ze hyperactief, wil niet naar bed, en is 3 dagen niet te harden! Sjago, huilt om alles en echt dikke drama.
    Dus ik gebeld en gevraagt wat ze met haar doen... alleen maar alles wat diana wil...lopen, dan laat ze dr handjes los en wil ze opgetilt worden.... enz enz.
    okee, dus heel de dag gaat dat zo. Opzich prima, maar als ze 3 dagen thuis niet te harden is bedank ik graag!
    Maar ja hoe gaan we dat dus nu weer zeggen, want om gezellig daar een daagje te vertoeven nee dank je!
    He lekker dat lucht op!

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Laat me eens in mijn waarde en respecteer eens die dingen die ik WEL goed doe en heb het niet altijd alleen over de negatieve dingen. :( Ik ben echt blij met mijn gezinnetje en het gaat goed met ons maar toch wil jij dat vaak niet zien. Jammer, doet me vaak veel pijn...

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

*slik*

13. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Jeminee , wat een frustraties en irritaties ...

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

You go girl!
    Zoiets zou ik ook kunnen schrijven al heeft mijn vader het gehouden bij psychisch geweld....en is hij wel opa omdat er nou eenmaal ook n oma in het spel is die ik niet kwijt wil.

Mijn tirade is meer voor n andere
    Je hebt me samen met je zoon proberen kapot te krijgen. 3 jaar lang heb ik me niet durven bevreiden uit jullie klauwen. tot je me zover had dat t me niets meer kon schelen. Maar van ongeboren kinderen blijf je AF! Mij kan je pijn doen zoveel als je wilt maar mijn kinderen verdienen zoveel beter. Je was zo dom om om kleinkinderen te vragen....nee...me te bevelen onderhand eens zwanger te worden! En dat gaf me de kracht om me los te maken van jullie. De moed om het geen jullie me aandeden te vertellen aan anderen en zo hulp te krijgen en weg te komen bij die zieke manier van met elkaar om gaan en elkaar manipuleren en uitspelen tegen anderen.
    Ik heb nu een gelukkig leven en mijn inmiddels geboren kindjes hebben het geluk niet eens familie te zijn van jullie zieke familie! Het geluk geen ziek mens als oma te moeten hebben die pesten, vernederen en mishandelen als hobby heeft om zo haar eigen lege bestaan op te vullen. En geen vader die hun moeder mishandelt en verkracht om te zorgen dat ze niet weg durft omdat hij zelf zo onzeker is door zijn moeder dat hij bang is alleen gelaten te worden.
    En jij? Jij hebt jezelf eindelijk dood gezopen! Hoef ik je ook niet meer perongeluk tegen te komen als ik toevallig weer eens in die stad ben! En je zoon zal nooit het geluk kennen wat ik nu met mijn gezinnetje ken omdat hij alles zal stuk maken wat hij in handen krijgt.

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Wat ik zou willen zeggen:

Wat ben ik blij dat ik je ken, je maakt het leven zoveel leuker en kleurrijker! Je bent goed zoals je bent, met al je gebreken en alles wat je moeilijk vindt of niet kunt, ik houd toch wel van je!

Tegen alle mensen van wie ik houd, inclusief vriendinnetjes!

Wat ik tegen iedereen zou willen zeggen:
    kap eens met dat gehaat

16. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Ben het helemaal met je eens !

Wat ik al schreef , wat een frustraties en irritaties zeg ...

17. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik bedoel het niet op het topic gericht hoor. ik denk door frustraties te uiten, op welke manier dan ook, je juist kun kappen met haten. dus denk dat het een goede stap in de juiste richting is ;) inderdaad een hoop frustraties en irritaties, zeker, dus tijd om puin te ruimen.

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ben al hele tijd gekapt met haten. Schoot er niks mee op en bracht er mezelf alleen ellende mee. Diegene die ik hate lag er echt niet wakker van.
    Mijn tirade was eigenlijk meer een overwinnings jubel ;)

19. egeltje

egeltje Actief lid

14 sep 2006
    200
    0
    0
    Ik zou tegen degene willen zeggen, dat ze ook maar niet misschien weet wat haar man allemaal doet wat ze niet weet.
    En dat ik ook weet dat ze verschrikkelijk jaloers is op mijn man en mij, en dat ik het liefst wil dat ze uit mijn man zijn familie verdwijnt.
    Ik haat haar zelfs zo erg, dat ik haar iets aan wil doen.

zo dat lucht op....
    :evil:

groetjessss :D

20. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ik ben blij dat ik na 10 jaar onze vriendschap heb verbroken. ik zeg niet dat je een slecht mens bent, je bent een goeie meid. Maar onze vriendschap heeft nooit wat voorgesteld, je stond niet voor me klaar wanneer ik je nodig had, luisterde nooit al ik wat wou vertellen. Kwaad worden om niks, maar als jij iets soortgelijks bij mij deed was dat wel ok? Zodra er anderen bij waren, was ik niks meer. Ik kon geen nee zeggen en naar mijn idee heb jij daar gretig gebruiik van gemaakt. Ik deed alles voor je, stond altijd voor je klaar, maar andersom was dat niet het geval. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik was een vriendin voor jou, maar jij niet voor mij. Iedereen waarschuwde me voor jou, maar ik bleef je maar verdedigen. Je hebt me veel verdriet gedaan. Vorig jaar was de druppel en heb ik besloten dat ik hier geen zin meer in heb. Ik zie nu pas in dat ik echt een kneusje ben geweest. Ik wens je alle geluk en liefde toe, maar het is beter dat we nu onze eigen weg slaan. toedeloee...

Zoooo... dat was het wel denk ik..

Deel Deze Pagina