Wat zou je tegen een persoon willen zeggen, ...

Discussie in 'De lounge' gestart door marsab, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

:oops: :oops: Mag ik echt zeggen wat ik denk? :oops: :oops:

Nou hier komt 'ie dan:

Hoe kun je het leven van je dochters en je vrouw (bijna ex-vrouw) zo ontzettend kapot maken? Bijna 40 jaar heeft ze alles wat je deed geslikt en je de hand boven het hoofd gehouden.

Je dochters en je vrouw hebben alle rottigheden moeten aanzien. Je bent zo ontzettend egoistisch en respectloos. Zo laag bij de grond dat je, nu je vrouw nog in je huis woont al date met andere vrouwen terwijl de scheiding er nog niet eens doorheen is?

Jij bent echt bij lange na niet meer de vader die ik mij herinner van vroeger. In mijn ogen ben je in een monster getransformeerd waarvan ik niet eens meer weet of ik je wel nog in mijn leven wil hebben.......of in het leven van mijn kleine meisje!

Pfff...........en dit typ ik met de tranen in mijn ogen.... :x

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    tegen de ex van mijn vriend:

Gedraag je eens als moeder! Gun het je kind om naast een mamma ook een pappa te hebben!
    Jij bent bij hem weg gegaan om vervolgens een half jaar later zwaar beledigd te zijn dat hij met mij verder iets serieus wilt opbouwen! Vanaf het moment dat ik in zijn leven kwam ben jij jezelf in de slachtoffer rol gaan plaatsen. Ineens was hij niet goed genoeg, voor jou of voor jullie kleine! Spontaan zou hij jou ineens bedreigen ten tijde van de relatie en daarna. Ik wordt er kotsmisselijk van! Zeker omdat wij (en nu ook de rechter) brieven van jou hebben nadat jij de relatie verborken hebt dat je nog van hem houdt en dat je dagelijks voor het raam staat te wachten of hij langskomt!
    Dan de verhalen dat de honden aggressief zouden zijn! Je hebt potverdrie zelf zorg gehad over de opvoeding van een van de 2! Je zorgt weer voor onnodige kosten omdat wij een hondengedragsdeskundige moesten laten komen om een rapport op te stellen met daarin wat jij al wist... Er zit geen greintje agressie in die beesten!
    Nu nog steeds plaats jij je in de slachtoffer rol terwijl JIJ degene bent geweest die MIJN dochters met de dood hebt bedreigt! En ik meen nog steeds wat ik op het politie buro zei: Een verkeerde handeling naar mijn dochters toe en ik sla je het licht uit je ogen!

pfffff zou nog zoveel meer willen zeggen.... maar ik heb teveel respect voor het zoontje van mijn vriend...

zucht.......

3. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    • Tegen mijn "manager":
    Misschien zou het handig zijn als je eens een cursus deed waar je zou leren met mensen om te gaan? Je doet alsof je heel veel weet en kan, maar ik denk dat je zelf stiekem ook wel weet dat iedereen hier een pokkehekel aan jou heeft.
    En hou ook eens op met de woorden van mensen constant om te draaien zodat het lijkt alsof ze heel iets anders bedoelen!
    Hou eens op met het handje boven 't hoofd van die idioot te houden!
    Kijk eens naar de mensen die altijd op tijd komen en die vrijwel nooit een grote fout maken.
    Kijk daarna eens naar je holmaatje, en zie het verschil!
    Probeer ons eens te motiveren met een klein complimentje, probeer ons eens te laten zien dat het gewaardeerd wordt dat wij ons de tering werken? Zou prettig zijn.

• Tegen m'n collega:
    Hou op met het NET doen alsof JIJ alles hebt gedaan, de hele dag vreet je niks uit, doe je NIETS behalve met je vrouw bellen, iedere 10 minuten, om niks..!
    Je collega's, waaronder ik, lopen elke dag 6 stappen harder om het werk toch af te krijgen, en jij zegt dat JIJ het zo druk hebt dat je het bijna niet afkrijgt! Jij neemt de eer van al het werk op je, terwijl je er niets aan hebt gedaan! Da's niet helemaal eerlijk, is het wel?
    Maar dat maakt jou niet uit, zolang jij je lekkere salaris krijgt is alles best.

• Tegen de nieuwe directeur:
    Krijg de kolere. Je bent een arrogante zak en dat weet je zelf ook.
    Nee, je weet niets van voetbal af, nee doe maar niet alsof, want ik snap het beter dan jij.
    Nee, we vinden je niet leuk, en als je nog 1 keer je grote schreeuwbek opentrekt terwijl er iemand aan het woord is, sta ik op en loop de vergaderzaal uit. Dan zoeken jullie het maar uit. Eens kijken of ik echt onmisbaar ben. :D

Soms haat ik m'n werk echt enorm.
    Nou ja, niet m'n werk, maar de mensen waar ik mee te maken heb, mensen die ik "collega's" en "chef" moet noemen.
    Yuk, stelletje idioten.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    tegen mn vroegere beste vriendin:

wat is er gebeurd? waarom wil je mij niet meer zien? zeg het me en ik wil proberen het op te lossen. Dit is niet meer gewoon uit elkaar groeien, dit is moedwillig al het contact vermijden. Ik mis je. ik heb jaren alles met je gedeeld, heb altijd voor je klaar gestaan en jij voor mij. En nu heb ik de afgelopen 2 jaar "alleen" moeten doen. Het moeilijkste in mn leven (het niet zwanger kunnen worden) en het mooiste in mn leven (het toch zwanger worden) heb je niet mee gemaakt... Hoe had ik dat anders willen zien:(
    Ik mis je..
    het maakt me boos, maar bovenal zeer verdrietig:(

sh*t, dit helpt niks:(

5. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Dit zou ik tegen iemand willen zeggen:

Hou toch eens een keer op met je macho gedrag, je doet net alsof je t helemaal gemaakt hebt terwijl je eigenlijk helemaal niks voorstelt en nog nooit iets hebt bereikt!

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Zal ik ook een gooi doen?

Vind je het zo lekker om alle aandacht naar jezelf te gooien?
    Dat je KINDEREN lijden maakt dat jou een beter persoon?
    Ga toch ergens anders de slachtoffer spelen!
    Kijk eens om je heen,zie wat je aanricht!
    Gebruik je KINDEREN niet als schild voor je eigen genoegen!

(voor zelfde persoon)
    Vind je het zo lekker om alle aandacht naar jezelf te gooien?
    Dat je DIEREN lijden maakt dat jou een beter persoon?
    Ga toch ergens anders de slachtoffer spelen!
    Kijk eens om je heen,zie wat je aanricht!
    Gebruik je DIEREN niet als schild voor je eigen genoegen!

GRRRRR....
    (persoon kan zelfs lijden aan ziekte van munchhausen...)

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik zou tegen een persoon willen zeggen

zoek een baan dan hoef je niet zo tezeiken dat je aan het eind van de maand geen poen meer heb en je geen vreten meer kopen kan :evil:

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    oke mijn beurt, probeer het zo netjes mogelijk te houden.

jij achterlijke egoistische klootzak, vroeger dacht je enkel aan je collegas waarmee je zat te naaien en je werk, terwijl je vrouw thuiszat met 2 kids, toen eindelijk je vrouw met kids ervan doorging ging jij de zielige vader uithangen, noit je kids gegeven waar ze het meest naar verlangden, vaderliefde, enigste waar jij goed in was, was omkopen met geld en speelgoed. Toen je inzag dat het te laat was, en je kids de vaderliefde kreeg van hun stiefvader, stoote je je kop heel hard, en verliet je je kinderen nog meer, jarenlang ampen contact, kom je net pas aanzetten dat je meer contact wil, nou hufter zeg je dit mijn bio verwekker is dood, mijn echte "vader" ook ( helaas) jij zult nooit je kleinkids kennen, je had 11 jaar geleden aan moeten komen en niet 1 x in het jaar ons om proberen te kopen.

@ mijn "vader"stiefvader maar vader voor mijn gevoel.
    Ik mis je dagelijks, nooit iemand gekent die zoveel om zijn stiefkinderen gaf, uiteindelijk wou je ons een broertje of een zusje geven, maar dat ging met 8 maanden ook mis, waarom je moest vertrekken weet ik niet, maar weet wel, ik hou van je, en jij bent die ene ster die samen mijn zusje naar me kijkt en me troost wanneer het nodig is.
    Jij bent de vader voor mij geweest, die me bio verwekker nog nooit is geweest, jij hebt mijn leven licht gebracht, en me gesteund wanner het nodigwas. JE stodn voor me op, wanner de nood hoog was, en sloeg een arm om me heen, wanneer ik het wou, ik hou van je, ik mis je, en ik denk je.

@ me zusje, te kort gekend geen liefde kunnen geven, maar altijd in mijn hartje, en altijd in mijn gedachten.

Zo het is het eruit het lucht op.

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat is mooi verwoord en helaas ook erg waar. Maar het kost nogal wat moeite (en tijd!) om bepaalde mensen die je echt erge dingen hebben aangedaan niet te haten.
    Soms zijn dingen te erg...

10. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zou dit willen tegen een persoon:

Ik zou diegene moeten zijn die het allemaal een beetje zat is en niet jij(hou me eigen in tegen die persoon)Om erge ruzie te voorkomen.

11. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Jeetje zeg wat een drama :({|= Soms zelfs bijna dood verwensingen... Hebben jullie wel een psycholoog ofzo? Lijkt me niet echt gezond om zulke gedachtes te hebben

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zou willen zeggen: stop eens met je zoon vol te proppen met koekjes en chocola en geef hem eens 2 weken alleen brood en avond eten.
    Moet je zien hoe goed hij dan eet ipv 1 cracotte als ontbijt en 1 voor de lunch.
    Ook een papfles bij een 2.5 jaar oud kind is echt niet meer nodig.
    Oke hij heeft een achterstand maar je praat hem het ook aan.
    En praat eens op een normale manier tegen hem ipv met een piep stem.
    Leer hem wat hij wel en niet mag en betuttel hem niet zo.
    Hij is 2.5 jaar oud en heeft je volledig in zijn macht

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Omg laat mensen hun frustaties uiten,de maatschappij is nu op dit moment "oog kleppen op" en door lopen want anders....
    Dus alle irritaties lopen op,dit is juist gezond om ze hier te uiten,ipv tegen bepaalde personen...
    Je weet maar nooit wat er dan kan gebeuren...

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Dat is inderdaad heerlijk.

Ik zou willen zeggen dat jij denkt dat jij alles kan en mag zeggen en dat de wereld om jou draait maar dat is niet zo hoor sukkel,maar we zijn er met meer hier!,ik zou je soms echt door elkaar willen schudden en zeggen dat je echt een egoist bent naar je vrouw en je kind en je fam,maar iedereen slikt maar alles van jou waaronder ik zelf omdat je anders meteen niet meer komt,en dat kan ik niet maken want je bent mijn vriend zijn fam en niet van mij maar soms GRRRRRRRR

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    of je band die mensen uit je leven, heb ik ook gedaan met mijn verwekker, hij weet het alleen niet omdat hij nooit contact met ons heeft.

Zeer handig

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hey dames

Heerlijk zeg, lekker spuien! Lucht echt op denk ik!

Ik zou tegen mijn vader willen zeggen: Je hebt nu de kans om opa te worden en om je van je lieve en zachte kant te laten zien, die je kinderen zelf niet vaak hebben mogen meemaken.

TIP!!!
    Een goed liedje om je kwaadheid op los te laten:
    "Not ready to make nice" van de Dixie Chicks!! Echt een geweldig liedje over heel kwaad zijn en (nog) niet willen vergeven. (vast wel te vinden op youtube!)

Een stukje tekst uit dat liedje:

Forgive, sounds good....
    Forget, I'm not sure I could....
    They say time heals everything.... But I'm still waiting

I'm through, with doubt,
    There's nothing left for me to figure out,
    I've paid a price,
    And I'll keep paying

I'm not ready to make nice,
    I'm not ready to back down,
    I'm still mad as hell
    And I don't have time
    To go round and round and round
    It's too late to make it right
    I probably wouldn't
    If I could
    Cause I'm mad as hell
    Can't bring myself to do what it is
    You think I should

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik wil zeggen. Ik wou dat ik zo sterk was om niet eens meer an je te hoeven denken. je beinvloed mijn leven nog teveel en dat haat ik. :evil:

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zou t soms wel willen maar mijn "verwekker" is nog getrouwt met mn moeder...En daar zal wel nooit verandering in komen.

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nu ik ff....

Ik moest vroeger me haar zus doen of zo...
    Ik was je make up pop

Jou kamer was netjes, je had de leukste spullen en wilde op je lijken...
    Jah WILDE.

Want dat is goed over.
    Was het die keer dat je me bekladde met stift en maar vertelde dat het nieuwe make up was...nee dat niet eens

Was het dioe keer dat ik je een kaartje stuurde omdat je ging verhuizen...misschien
    Hoe kan je in nou boos zijn op een kaartje.
    "Ik weet niet wat ik er mee moet" nou nix het is maar een kaartje.

Is het die keer dat je tekeer ging omdat ik een eenplantebak had gekocht voor je nieuwe tuin? "ik moet je troep niet" en dat dan al gaan roepen voordat je wist wat het was... Nee toen ook niet.

Het was toen je zwanger was na 3 jaar..joh was reuze blij voor je. Geweldig toch....en wat zeg jij..."als het maar niet het zelfde sterrenbeeld krijgt als Beastie want daar heb ik een haat verhouding mee" ...
    En als de doktors het eerder willen halen om de gezondheid van je kind..mag dat niet van jou ivm het sterrenbeeld...waar ben je mee bezig!

Tijdens mijn zwangerschap hoor ik niets van je...met 6w vraag je of me buik al groeit :rolleyes: ...and that's it. Nou da's niet waar...de dag na de uitgerekende datum bel je...hoe het gaat? Beetje laat niet?
    Je bent na de geboorte binnen 24 uur op me kraambed. Krijg meteen te horen dat jou kind zwaarder was en dat jij er korter over gedaan heb...Kan je vertellen na een bev. van 45 uur hoef je dat niet te horen. En dat wij een week in het ziekenhuis moeten blijven wordt overtroffen met jou 9 dagen zh....jah jij heb het zo veel slechter gehad.

En als later me meisje pukkels krijgt door mijn hormonen vannuit de buik mee gekregen zeg jij "nou denk niet dat die ooit aan een vent komt met zo'n gezicht"...jah joh leuke grap.

En ik vind het schandalig dat je je ouders het halve land laat door crossen om de nieuwe baby kamer te laten maken...ouders die alletwee chronisch ziek zijn...en misschien oud en wijs genoeg zijn om nee te zeggen...maar het niet doen om je verdriet te sparen. Weet je wel dat je moeder erna 3 dagen overdag op bed heeft gelegen...zo moe was ze. Nee dat weet je niet....omdat je er blind voor bent. Wanneer ga je nou zelf je zaken regelen?

Nu is je tweede kind geboren (wat ik pas na 3 dagen hoor) en het gaat allemaal iets anders...je borstvoeding gaat niet zoals je wilt..je bent gestopt na een maand. Nix om voor te schamen ...maar op een verjaardag wordt ik wel bestempeld als "melk fabriek" en wordt ik "misbruikt door eigen kind" frustraties bij jou al om...en ik ....ik mag het me niet aantrekken en moet de lieve vrede bewaren...dat doe ik al jaren. Ben er moe van...zo moe dat je niet meer op verjaardagen hoeft te komen...ik, nee wij missen je niet....

gr. je zusje

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heb ook nog wel iets haha

nee.. jij verdient dit niet, kreng

zo das mijn gespui.. haha :)

Deel Deze Pagina