Heb je nu je zin gehad Ik heb om je gehuild Weken, maanden jarenlang Heb ik me voor jou verschuild Heb je nu je zin gehad Je hebt mijn leven beheerst Je manipuleerde, martelde me En dat was niet voor het eerst Heb je nu je zin gehad Je hebt me weggejaagd Waarom je me zon pijn deed Heb ik mij vaak afgevraagd Heb je nu je zin gehad Je hebt een kind gemaakt Je hebt nooit van haar gehouden Je hebt domweg afgehaakt Heb je nu je zin gehad Ook zij is door jou geschaad Gelukkig kan ik voor haar zorgen Heeft ze een moeder die naast haar staat Heb je nu je zin gehad Ik heb veel moeten leren Wat jij bij ons kapot hebt gemaakt Heb ik alléén moeten repareren Heb je nu je zin gehad Wat ben jij een grote vent Een mooie dochter, die je nooit zult zien Omdat je een gevaar voor haar bent Nu mogen wij gelukkig zijn Want wij vormen een gezin Mijn kind, haar zussen, mijn man en ik En een broertje binnenin Nu mogen wij gelukkig zijn Gelukkig met elkaar Ik zwaai naar mijn verleden MET JOU BEN IK NU KLAAR!
Wauw Daya, wat een knap gedicht...Hopelijk kun je het op die manier van je afschrijven. Klinkt echt heftig! Ben blij te lezen dat je weer een nieuw gezinnetje hebt opgebouwd waar je sterk van bent geworden! *knuffel*
Thx! Gedicht heb ik al twee jaar geleden geschreven, maar tot nu toe hadden alleen mijn ogen het gelezen.........