Hebben jullie nog nieuwe leuke, liefst gratis spelletjes voor op de Ipad? Voor volwassenen? Ik had de spelletjes uit oude topics al geprobeerd of opgezocht, ben op zoek naar nieuwe leuke verslavende spellen. Heb wel wat van Delicious er op staan en Hayday.
Wat voor soort spellen vind je leuk? Ik ben een tijd verslaafd geweest aan Hearthstone, is een fantasy kaart spel. Een beetje zoals Magic (mocht je dat kennen). Heb het van mijn Ipad gehaald omdat er echt te veel tijd in ging zitten . Met dochter speel ik nu vaak Pokemon, ook een kaart spel. Stiekem vind ik het zelf ook erg leuk . En 2048, kan ook prima op de Iphone. Simpel puzzel spelletje maar wel verslavend .
Ik ben meer van de mannen spellen. Clash of clans is errug leuk! En boom beach ook, maar je moet er van houden.
Ik ben van de dash spellen. Van die restaurant spellen Wedding dash Zoekspellen ook wel Hayday heb ik erop. @ Lon en tijn heb Bubble witch saga heb ik er gister net opgezet, verslavend Ik ga 2048 en pyramid even opzoeken Edit pyramid ken ik, is idd een leuk spelletje.
Ik vind de spelletjes met Emily ook erg leuk. Emily's wedding, Emily's childhood, Emily's honeymoon etc.. Is van Delicious
Daar ben ik ook gek an, staan er dus ook op Heb ondertussen zuma spellen gevonden (ballen schieten voor ze in een gat vallen)
Weet niet of je ook voor je meiden zoekt, maar onze dochter speelt graag de spelletjes van Toca Boca.
Hier heb ik Hayday, megapolis, order & chaos online (MMORPG zoals World of Warcraft op ipad), Hearthstone (World of Warcraft soort kaartenspel) Verder gespeeld: Delicious (alle delen) Cake Mania Wedding Dash Cooking Dash Hotel Dash
Wta een veslavend spelletje dat 2048! Ben er uren bezig mee geweest vandaag en gisteren. Voor puzzelaars is unblock me ook een aanrader.