Ja heerlijk! Het komt niet zo veel voor in mijn weekschema eigenlijk Wat is je lievelingsserie aller tijden?
Tv staat aan,SBS6 maar volg het niet...lig in bed en timer zal zo wel uitvallen. Wanneer ga ik bevallen?
Hahahaah denk pas met 41 weken....sorry hahaha.. Waar zou jij liever willen wonen dan in Nederland, dus welk land zou je kiezen en waarom?
Australie, ik vind het land schitterend. Voor mijn man Afrika, kan hij zijn geluk niet op Als je zou kunnen verhuizen, wat voor een huis wil je dan?
Onrealistisch: Vrijstaand huisje met 4 slaapkamers, wat kippen, grote tuin en in een mooie bosrijke omgeving. Hopelijk ooit realistisch: Leuke twee onder-een-kap woning met een ruime tuin . Welke eigenschap/hobby heb je nu die je vroeger nooit bij jezelf had verwacht?
Hobby, hmmm heb eigelijk nog steeds dezelfde hobby's, gamen en lezen. Alleen reed ik vroeger ook paard. Nu niet meer. Eigenschappen, ja ben nu een heel stuk onzekerder dan vroeger helaas. Ben jij wel eens geopereerd?
Gelukkig niet meer zo onzeker als vroeger, toen durfde ik niets te zeggen of te vragen uit angst dat mensen me niet zouden mogen. Dat is gelukkig een heel stuk minder, maar er blijven altijd genoeg dingen om onzeker over te zijn. Bespeel je een muziekinstrument?
Ik ben gelovig opgegroeid, met een christelijke vader en een boeddhistische moeder (is eigenlijk geen godsdienst). Geen van beide religies hang ik nu nog aan. Van welke situatie raak jij snel gestresst?
Ik kan overal gestrest van worden, na alle stress na de bevalling van mijn dochter is mijn zenuwstelsel een beetje ontregeld geraakt, sta zeg maar standaard in de 3de versnelling (was eerst 5de ) en het kost me moeite om naar 1 terug te keren. Ben je nu de persoon die je vroeger wilde worden?
Ik had vroeger geen idee wat ik wilde worden en weet dit eigenlijk nog steeds niet. Rijk leek me wel wat, toen ik een kind was. Maar dat is niet gelukt en zal waarschijnlijk niet zo snel lukken ook. Hoe zie jij je leven over 10 jaar?