Dat ik bepaalde tekenfilms of jeugdprogramma's leuk vind om te kijken. Wat is je favoriete scheldwoord?
Mijn hoeveelheid spaargeld. ( werd gevraagd in een ander topic en dat vind ik toch wel persoonlijk) Wat vind jij te persoonlijk om op zp te vertellen?
Uitslapen, smiddags er op uit, savonds lekker koken/uiteten, daarna uit buiken op de bank met een leuk filmpje/serie samen met mijn vriend. Wat is je favourite geurtje?
Mijn dochtertje is mijn kostbaarste bezit maar is eigenlijk geen bezit... Dus: mijn iphone en een ring die ik van mijn moeder heb gekregen. Heb jij veel foto's in huis staan/hangen?
Vandaag: 2 boterhammen met kaas en sandwichspread, en een banaan, en glas optimel. + vitamine tablet. Wat ga je o.a vandaag allemaal doen?
Schoonmaak, boodschappen, relaxen, film kijken. Een van de weinige vrije zaterdagen dus zowel nuttig als rustig besteden. Wat is op dit moment je favoriete liedje?
Dotan - let the river in echt een super mooi liedje! Wanneer heb je voor het laatst de slappe lach gehad en waarom?
Vorige week.. Omdat 1 van de honden eerst tegen de strijkplank tegen de muur aan liep waardoor die tegen de deur viel en ze schrok, en daarna rende ze de trap af, te snel, dus struikelde de laatste tree en kwam tegen het traphekje wat klaar staat tegen de muur om geplaatst te worden, waardoor deze omviel en zij zich het apenzuur schrok Wat vind jij het mooiste aan jezelf?
De beste artsen in de wereld bezoeken om uit te vinden wat onze dochter nu precies mankeert en boven alles te laten behandelen Als je een plek mocht kiezen in het buitenland waar zou je dan willen wonen?