600 euro op een hele keuken vond ik persoonlijk een slok op een borrel. Tuurlijk is het veel geld maar op het totaal bedrag maakt het niet veel verschil. Buiten het feit dat ik het het echt waard vind
Dat zal het verschil zijn. Voor mij is het een "leuke accessoire", net als dat zo'n ijsklontding in de koelkastdeur zou zijn. En voor eeb accessoire vind ik 600 euro veel
Quooker gaat op onze misschien-lijst. Nog tips, zoals voor plint accessoires? Zoals een uitschuifbaar trapje om bij de wandkast aan de hoge plank te kunnen. Afvalscheidingsvakken yes or no? Lijkt mij toch wel handig, in de lade onder de gootsteen. Bovenste lade afwasmiddel, onderste lade afvalbakken voor gft, plastic, rest. Bij de hand, uit het zicht.
afvalbakken onderste lade is ideaal! wij hebben er 4. 2 grote en 2 kleintjes. Papier, plastic, rest en de andere gebruik ik voor afwasmiddel enz. Gft staat hier in een klein prullenbakje op de keuken.
Ja dat las ik ook nadat wij al een Quooker hadden. Maar hier ben ik dus ook super tevreden over. Wij hebben een U vorm keuken en in 1 hoek een draaiplateau voor de pannen en de andere hoek niet, dat bevalt ook prima.
Een quooker kost niet alleen meer in aanschaf, maar ook meer in elektriciteit. Dat ding staat de hele dag te koken, te koelen en te bruisen. Over de indeling: kijk wat voor spullen je hebt en waar je ze zou willen opbergen. Dan kom je er vanzelf achter of je die hoek volledig moet benutten of dat een uitdraaiding ook voldoet. En of je zonder bovenkasten kunt of het toch nodig hebt.