hoi meiden gister heeft de vk me gestript en het ging heel makkelijk zei ze ik had al 1 cm ontsluiting en het was al verweekt maar hoe gaat het nu verder en kan het nu nog weken duren voor ik beval ik weet totaal niet wat ik verwachten kan heb het nooit meegemaakt want me zoontje kwam uit zijn eigen met 38 weken en 2 dagen ik heb wel heel erg veel harde buiken om de 10 minuten en giga veel slijm met bruin bloed hoelang na het strippen kwamen jullie kindjes ?
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar je vraagt 't. Ik ben met ongeveer 39 weken gestript. Ik bleek toen al 2 cm te hebben. Pas een paar dagen later verloor ik mijn slijmprop. Met precies 41 weken braken mijn vliezen op een maandag. De donderdag erop ben ik ingeleid wegens uitblijven van weeen. Heel veel succes, en soms werkt strippen ook erg goed.
okeej dan weet ik dat morgen komt de vk weer en gaat ze me weer strippen ik wacht het wel rustig af meer kan ik toch niet doen hhaahahaha
Ik ben gestript met 41 weken en 2 dagen. Binnen twee uur begonnen de weeën en 's nachts was mijn zoontje er . Mag ik vragen waarom de verloskundige al zo vroeg stript bij jou? Meestal gebeurt dat pas als je al een tijdje over tijd loopt namelijk.
ja hoor dat mag je best vragen ik loop al vanaf 20 weken met extreme maagpijn wat eerst gewoon wat maagzuur was maar het werdt alleen maar erger zo erg dat ik 13 kilo afviel door de pijn en het spugen en ik niks meer verdragen kon kwa eten en drinken geen medicijn of drankje noem maar op hielp en dat was de druppel voor de verloskundige om me langer telaten lijden zelfs al opgenomen geweest in het ziekenhuis enzo de verloskundige heeft het ziekenhuis gebeld met 36 weken om me vanaf 37/38 weken te laten inleiden maar dinsdag zei de gyn ik ga je niet inleiden vind het onzin vandaar dat de verloskundige ging kijken of ik al gestript kon worden zodat het mischien op gang ging komen snap je als ik nergens last van gehad zou hebben zou ik niet heel graag willen dat ze geboren werdt dan hielt ik het wel vol maar ik verga 24/7 van de pijn en heb ook nog een kleintje rond lopen die ik geen aandacht kan geven omdat mama altijd pijn heeft
Ze hebben mij met 37 weken gestript, toen 3 dagen later weer..uiteindelijk hielp het niet. Hebben ze mij met 38.1 weken ingeleid dmv pillen, en pas bij de derde pil (incl 3de stripbeurt) startte de bevalling langzaam. Toen ze eenmaal goed op gang waren om mijn 1 cm ontsluiting verder te laten lopen was de kleine er met 1 uur en 48 minuten Bij mij zijn ze vroeg begonnen omdat ik een neurologische afwijking heb, en ik de laatste 5 dagen anderhalve kilo was afgevallen (voordat ik verontwaardige reacties krijg )
Ik ben gestript met 41+3 en 4 uur later begonnen de weeën, uiteindelijk is ze toen geboren na 38 uur, dus met 41+5.
vandaag heb ik de hele dag overgegeven en niets wat me binnen hield ik had ook last van wee,en en de verloskundigen is langs geweest heeft ook gevoelt of ik al onsluiting had. is dat ook een soort van strippen ? als ik vragen mag ? kunnen. baarmoedermond voelen enz. groetjes
@Mvjason: Lijkt me geen pretje inderdaad, om zo rond te moeten lopen. Succes met de laatste loodjes en ik hoop voor je dat het strippen werkt!
Als ze alleen voelen of je ontsluiting heb noemen ze toucheren, als ze je strippen voel je dat over het algemeen wel goed ze proberen dan je vliezen wat los te maken van de baarmoedermond. De meeste vrouwen verliezen hierna ook wat bloed.
klopt na het strippen verloor ik wat bloed dus als je gestript wil worden neem voor de zekerheid even een maandverbandje mee anders zit je slipje onder de bloed vanmiddag komt de verloskundige nog een keertje strippen hopelijk komt er nu wat schot in dinsdag was alleen heel veel voorwerk en is het tot nu toe rustig gebleven
Ik had op dinsdag zo'n 4 cm ontsluiting, ik was toen bijna 39 weken zwanger. De VK heeft me de dag erna gestript. Ik dacht toen dat het op gang zou komen, maar dat was niet zo. Wel buikkramp gehad, maar verder niks.. Op vrijdag wilde ze me weer strippen, maar ik heb gezegd dat ik dat niet wilde. Ik vond het toch beter om de natuur zn werk te laten doen. Als je lichaam er niet rijp voor is, dan komt het toch niet... Op zaterdagavond om kwart voor 12 zijn uiteindelijk mn vliezen gebroken, daarna meteen weeen en om kwart voor 3 bevallen. Sterkte met alles, want het lijkt me heel vervelend als je je zo beroerd voelt. Ik hoop dat het strippen bij jou wel werkt.
8 dagen na het strippen ben ik bevallen. Ik ben toen wel ook nog ingeleid geworden anders denk ik dat het nog langer had geduurd.
mag je vragen of ze je willen strippen? okal is het best wel vroeg ben 37 weken, maar moet zeggen ben het ook wel echt zat hoor.
Ja kan het altijd voorleggen natuurlijk. De vraag is alleen wel of het gaat helpen. Ik denk zelf van niet. Als je lichaam er niet klaar voor is dan helpt strippen niet. Maar waarom zou je het willen dan? Is het echt onhoudbaar? Die drie weken gaan vast best snel voorbij en strippen is geen pretje vind ik.
Ik hoef nog niet gestript te worden hoor. laat de natuur zijn werk maar zelf doen wand ben ook van mening dat het niet helpt als mijn lichaam er nog niet aan toe is. Afgelopen week ben behoorlijk ziek geweest, hield niks meer binnen zelfs geen water beschuit en lite dingen ook niet eten niet alles kwam eruit, diaree helaas nog steets sorry voor het smerige woord. vanaf gisteren is het eindelijk ook iets beter de vk is ook langs geweest omdat ik me ook zorge maakte door het vele spuigen trekt je baarmoeder samen en dat wist ik niet dus had het vermoede dat de wee,en al begonnen waren omdat het in een stuk door ging. Mijn ijzer is erg laag flinke last van me rug. Wel weer goed maar de eiwitten zitten nog wel in mijn urinne. het word allemaal best zwaar ik leef nu nog steets op beschuitjes, water stukje fruit. dinsdag naar de vk.
de vk heeft ook gevoelt of ik onsluiting had en zelfs dat vond ik niet prettig. maar dat is toch geen strippen.