Misschien ander houtsoort? Want bij de meeste Zweedse huizen mag je niet schuren. Heb ik gelezen en gehoord van die kennis. Maar goed wil het sowieso zeker weten want dat lijkt me gewoon onbegonnen werk alles moeten schuren en verven.
Zo dames, wilde even melden dat we het huis hebben gekocht vandaag zijn ze akkoord gegaan met ons bod. Dus nu de papieren opstellen, en dan kan het zo snel mogelijk naar de bank.
nou hoeft niet veel geklust te worden gelukkig, nou ja geverfd, nieuwe vloer, dat soort dingen eventueel een nieuwe keuken. Maar dat mag mijn vriend regelen aangezien ik zwanger ben
Heel mooi huis, Ik zeg niets mis met de keuken, op de fotos ogen de vloeren ook niet zo heel raar toch?? huis bied veel mogelijkheden, Ik denk dat mits je het graag wil hebben ik zou beginnen met een bod van 227,500 230.000 o whaha zie nu dat het al gekocht is, gefeliciteerd veel plezier met dit huis,
We hebben het huis al hij is akkoord gegaan met ons bod . Maar dank je wel. De vloeren boven willen we gewoon vloerbedekking beneden vind ik het mooi hoor als er ruimte is voor een nieuwe keuken laten we dat denk ik wel doen, aangezien we het huis voor weinig gekocht hebben hihi
had mijn bericht al aangepast zie maar hihi veel plezier met het klaar maken van jullie nieuwe stulpje.