wat zou jij doen als je ziet dat iemand een auto bekrast??

Discussie in 'De lounge' gestart door joanita, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt het juist goed dat ze niet zelf politieagentje heeft gespeeld.
    Als die vrouw in staat is om een auto te bekrassen, god weet wat die vrouw doet als ze er Iers an gezegt had.
    Ik vindt dat ze het op een goede en nette manier heeft opgelost.
    Het is de taak van de politie om hun aan te pakken en niet van joanita.

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik zou er thuis wel iets van gezegd hebben maar als ik zoietsi n mijn nachtdienst zie gebeuren maak ik wel n foto loop dan alleen met een waardeloos nachtalarm dat wel een melding maakt maar geen reactie krijgt van de meldkamer of t duurt 5 minuten , ja dan ben ik al half leeg gebloed denk ik ;)

van de week ook gebeld met de politie toen ik zag dat n stel jongens de papiercontaier in de fik wilden steken .
    toen liep ik ook alleen met een uitzendkracht die nog nooit bij ons was geweest .

3. Skye

Skye Niet meer actief

Als ik zou weten om welke mensen het gaat, dan zou ik de politie bellen. Kenteken en adres van die mensen doorgeven!!

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

En ook dat zijn een stelletje oplichters waar je niet lekker van word. Gevalletje kwaad tegen kwaad.

Maar goed, ik zou niet weten wat ik op dat moment gedaan zou hebben. Was het zeker bekrassen wat ze aan het doen waren?

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wat goed wat je gedaan hebt! Aanspreken is helemaal geen goed plan lovelyroses, mijn man is ooit in elkaar gemept omdat hij van zoiets wel iets zei!! Bovendien is de politie hier gewoon voor!!

Nogmaals ts, goed gedaan!

6. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    thanks meiden,.

niet iedereen durft er wat van e zeggen en je weet nooit wat voor gekke er op de wereld zijn die andere in elkaar meppen om zoiets doms...
    dus nee dankje wel
    heb een kindje ben me leven nog langer lief als vandaag!!!!
    groetjes joanita

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

inderdaad! tegenwoordig steken ze je al neer voor een kwartje :$

en als hun al in staat zijn om zomaar iemands auto te bekrassen, wie weet waartoe ze nog meer in staat zijn!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Politie raadt het volgens mij juist altijd af om zelf actie te ondernemen. Tegenwoordig heeft iedereen zo'n kort lontje. Hier was laatst nog iemand die een bumperklever achter zich had en die stopte toevallig in dezelfde straat. Die man zei er dus wat van op een nette manier of dat nou echt nodig was en even later stond die gozer met een pistool bij m in de woonkamer. Een tijdje terug had ik zelf ook zoiets. Ook een gigabumperklever dus ik stak toen ie voorbij reed even vriendelijk mn middelvinger op. Wat doet die idioot, snijdt me en gaat vervolgens boven op de rem. Ik moest echt vol in de remmen om er niet op te knallen. daarna heeft ie me een hele tijd lopen pesten, voor me, achter me, kleven, remmen en hij bleef maar achter me aan rijden. Ik steek dus echt nooit mn middelvinger meer op

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heb ook zoiets meegemaakt een aantal jaar terug. Ik reed op de motor op een binnendoorweg tussen twee dorpen. Weg met bomen en bochten. Ik reed netjes 80 (wat langzaam was voor mijn doen) en er komt een auto aan van achteren. Ik was net een bocht aan het nemen en hij haalt me in de bocht in en snijdt me af! :$ Ik stak toen ook mijn middelvinger op.

500 meter verder was een rotonde en die vent was gewoon gestopt om mij op te wachten. Komt ie naar me toe gelopen (ik was zo stom om ook te stoppen) om me te vragen waar die middelvinger op sloeg. Nou, dat kon ik hem haarfijn uitleggen! Of hij niet wist hoe kwetsbaar motorrijders waren en dat ie gek is dat ie in een bocht inhaalt. Weet je wat die lul zegt? Dat hij inderdaad weet hoe kwetsbaar motorrijders zijn, omdat hij zelf motor rijdt! Wat een eikel! Schijnbaar vond hij het gewoon kunnen om in een bocht in te halen en af te snijden.

Gelukkig stapte hij daarna weer in en reed hij weg. Ik weet zeker dat hij dat ook alleen maar deed omdat hij zag dat ik een vrouw was (dat wist hij nog niet toen ik stopte, pas toen ik mijn klep omhoog deed). Ondertussen was ik te overdonderd om het kenteken te onthouden ;) Heb ik nog spijt van. Wat een lul. Maar mijn hart ging tekeer joh!

10. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

KUn je geen briefje onder de ruiterwisser doen met wat je gezien heb er op geschreven en je tel nummer.. misschien dat de eigenaar contact met je opneemt

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik snap wel dat je niks durfde te zeggen als je alleen was.. Had het kentekenen genoteerd en goed gekeken hoe ze er uit zagen zodat je ze goed kan beschrijven en dan de politie bellen.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Je moet de eigenaar wel even laten weten wat je hebt gezien Want met een getuige van vandalisme kan hij/zij het van de verzekering terug krijgen.

Anders niet.

Dus jij bent erg belangrijk.

Verder zou ik ook niet ter plekke iets hebben gezegd. Is tegenwoordig niet meer veilig ( mijn exbuurvrouw is 2 weken geleden vermoord, wij waren net 3 weken uit ons oude huis) en ik bemoei me wel op een afstand.

13. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    politie is al gebeld meiden,., hebn me verhaal gedan maar kan nergens achterhalen van wie de auto is...

dus we wachten rustig af

14. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik had er wat van gezegd, kan mijn mond niet houden dan! Zijn ze helemaal gek geworden ofzo.

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    he bah !
    Nou ik wou dat ik getuigen had voor mijn auto.... die is namelijk aan alle kanten bekrast. en ik heb een vermoeden en eigenlijk 99 % zeker wie het is aangezien ik het hun zelf heb horen vertellen tegen elkaar maar ken het niet bewijzen.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zou ook niks zeggen, zeker niet als het een straat achter je is en dus buren zijn. Want je weet maar nooit wat het voor aso tuig is .. straks komen ze achter jou aan.

Hebben ze jou eigenlijk niet gezien?????

Overigens als je niet weet van wie die auto is, kan het ook best hun eigen auto zijn natuurlijk ;) En was het misschien idd een verzekeringskwestie. Al blijft het gek dat ze voor hun eigen deur die auto bekrassen.. ze hebben dan toch ook buren denk ik zo..

Deel Deze Pagina