Voor die centen stopte ik! Het is een heel geregel en gevlieg voor die paar uurtjes. En je houd er ook nog bijna niets aan over. + dat je zogenoemde vrouwenkorting ook nog een gekort word volgens mij?
Stoppen!!! Je bent niet de enige die het niet reeel vind, hoor. Ik vind het ook niet reeel! Je wordt er zelf ook niet blijer van op deze manier.. en voor 4 uurtjes je kids heen en weer sjouwen. Pfffff... voor wat? 35 euro in de maand?? Ontslag nemen en verder solliciteren. Tenzij je denkt dat deze baan je goed op weg zal helpen bij het vinden van een andere baan?? Dan zul je het moeten zien als een soort van 'stage'/ leerervaring opdoen.
Ik zou stoppen. misschien praten om toch iets anders op contract te krijgen. Stoppen en iets anders zoeken zou mijn keuze zijn.
Ik snap ff 1 ding niet. Je bent 550 euro per maand kwijt aan opvang voor 5 uur per maand? Heb jij dan zo'n dure gastouder of ik zo'n goedkope? Ik betaal voor 18 tot 20 uur in de week ongeveer 400 euro per maand aan het gastouderbureau.... Of lees ik nu niet goed?
kus ze is dat geld kwijt in de maanden waar ze 20-24 uur werkt omdat die niet in t contract staan krijgt ze daar geen toeslagen over. dus werkt ze puur voor de opvang en reiskosten.
Voor de belastingdienst maakt het niet uit hoeveel uur je werkt, alleen wat je verdient, en het aantal opvanguren. Dat geef je dus ook op aan de belasting. Ik zou na de maanden waar je meer hebt gewerkt de toeslag wijzigen in aantal opvanguren (en salaris eventueel). Dit kun je nu ook al doen als je weet wanneer je weer je gewone uren werkt. Anders kom je weer aan het terugbetalen Maar goed, als je dan alsnog maar een paar cent over houdt....
Werken en leren kan ook. Vooral in de kraam hebben ze vaak veel personeel nodig. Vaak is er ook een goede regeling voor kinderopvang. Je zou het kunnen navragen bij een instelling? Heel veel succes met alles en je moet doen waar jij je zelf het prettigst bij voelt.