Ik zou er flink op los meppen ... Niemand komt ongevraagd mijn huis in en dat laat ik weten ook! Kan mij niet interesseren als iemand 2 koppen groter is dan ik ..
wij hebben een hond die in principe wel aanslaat.. maar goed stel dat het niet gebeurt dan stuur ik mijn vriend eropaf. Als ik alleen thuis ben haal ik heel de kastjes van de douche leeg (alle deo's en haarlakken) want die prikken lekker in iemand zijn ogen En ik denk dat ik verder heel stil blijf liggen.....
Wij hebben een rottweiler en ik wens ze dan ook heel veel suc-6. Ik denk dat ze zich bij de voordeur alweer omdraaien.
Wij hebben een Duitse Dog (formaat pony) en ook ik wens ze veel succes. heb al eens een voorproefje gezien toen mijn broertje bleef logeren na het stappen en dus snachts naar binnen liep door de achterdeur. Haha, ik hoorde zoveel kabaal dat ik in m'n onderbroekje naar beneden ben gestormd, omdat ik dacht dat er iemand vermoord werd door onze hond. mijn broertje stond weer veilig achter de deur te bibberen . Verder is het een hele lieve loebas waarvan iedereen binnen mag komen wandelen... als wij thuis zijn tenminste. Geeft wel een héél veilig gevoel zo'n hond!
Ik heb een inbraak meegemaakt en toen was ik thuis. Hoorde het rommelen beneden, maar stond er niet echt bij stil. Moest ook naar de wc en liep dus naar beneden. Vond het al wel vreemd dat mijn tas van de bank af was, maar dacht dat mijn vriendin (deelde ik toen een huis mee) die mee naar boven had genomen. Ik keek nog wel even uit het raam, maar zag niks geks. Naja, ik weer naar boven en me weer naast mijn vriend genesteld (die kende ik toen net een paar maanden) en twee uur later moest ik weer naar de wc. Kom ik beneden, ligt werkelijk waar alles overhoop. Gauw mijn vriend en vriendin wakker gemaakt en mijn vriend is beneden gaan kijken of er nog iemand in huis was. Mijn tas lag toen buiten, terwijl die daar twee uur eerder niet lag. Volgens de politie was het aannemelijk dat toen ik de 1e keer naar de wc ging de inbreker zich in huis had verstopt. Godzijdank ben ik m niet tegengekomen, denk dat ik gek was geworden. Ik weet nog wel dat ik toen een enorm opgezette wang had ivm een ontsteking in mn kies. Toen dacht ik: ow shit, als die inbreker dat maar niet gezien heeft, hahahaha....
wij hebben écht een hélé gróte sleutel onder ons bed liggen. Als je die voor wat dan ook krijgt, dan ben je wel even uitgeschakeld. Ligt er om dezelfde reden als die jij nu op noemt. Wij wonen echt heel alleen, geen directe buren, helemaal niets. Aan 1 kant dan een oude man, maar die is zelf ook de jongste niet meer. Als er hier wat gebeurd en ik ben alleen....daarom, ik zou erop rammen, echt waar, niet zo zunig
Ik zou mijn man wakker maken. Wij slapen beneden dus hoor je het beter. Ik ben wel vaak alleen maar heb rolluiken en een honkbal knuppel naast mijn bed. Als ik wat hoor ga ik wel met mijn knuppel kijken. Ik heb wel een tik en dat is : als ik alleen ben doe ik boven de deuren op slot ik slaap beneden maar ik heb steeds in mijn hoofd dat als ze via boven gaan. Ik dat wel hoor en dat ze dan eerst via het raam binnenkomen maar dat ze dan alsnog tegen een dichte deur aanlopen. En heb ik meer tijd om buiten te komen, haha beetje dom he. Maar ik voel me er veilig bij en dat telt. PS mijn man staat zijn mannetje en is niet gauw bang dat geeft ook een veilig gevoel.
als ik iets hoor ga ik naar beneden. Ik kan op de een of andere manier niet blijven wachten tot ik niks meer hoor. Ik moet echt checken of er wat is anders slaap ik niet weer! We hebben gelukkig een labrador in huis die vreemden niet zo leuk vind dus daar zal ie eerst langs moeten haha......mijn man kan je een bom naast gooien word ie nog niet wakker dus daar heb ik helaas niks aan! Als iemand naar boven wil moeten ze eerst langs mij voordat ze bij mijn kinderen komen! Ik ben helemaal niet een verkeerde een maar kom niet aan mijn kinderen want dan ben je van mij!!
Ik heb een mac-lite op mn nachtkastje liggen.. Een grote zware zaklamp van een centimeter of 40/50. Daar zou ik iemand wel knock out mee kunnen slaan. En ook nog peppersprak. Ik word echt gek als er iemand mn veilige huis binnen dringt. Ben ook niet snel bang.. Man is alleen in het weekend thuis!
Hahaha, lig dubbel hier! Ik denk niet dat er hier snel ingebroken wordt, in ieder geval niet als wij thuis zijn. We hebben 2 Engelse Staffords en hoewel ik denk dat ze een inbreker nog mee zouden helpen, komen ze wel heel indrukwekkend over. Bovendien is onze reu wel waaks, dus niemand komt hier stilletjes binnen, zonder dat hij aanslaat.
dan moeten ze hier eerst langs de honden en kat komen, ten 2de als de trap opkomen kan ik ze zo naar beneden schoppen, hele stijle trap hihihihi en anders ligt er genoeg wat in naar beneden kan gooien zodat ze vallen, telefoon ligt naast mijn bed, en anders stuur ik mijn vriend, maar ben niet bang aangelegd op die manier
Hier een honkbalknuppel naast het bed. Mijn vriend een rotschop geven en dat ding in zijn handen duwen. Zelf me opsluiten in de babykamer!! Bij ons hebben ze een paar maanden geleden bij de buren ingebroken toen ze op vakantie waren. Sindsdien slapen wij erg licht. Ze komen hier dus ook niet zomaar binnen!!
Ook wij hebben ergens nog pepperspray liggen, ik weet niet waar. Zal het maar eens gaan zoeken want je weet het nooit. Ook een knuppel ligt onder het bed en wat deo. Tja als het moment daar is, weet ik niet wat ik doe. Mss gillen, trappen, haren trekken. Of mss ben ik gewoon verlamd van angst. Ik hoop het nooit mee te maken want dat lijkt mij echt niets!!! Mijn overbuurvrouw was hoogzwanger en lag op bed en daar werd ingebroken. Ze heeft wel een man van de trap kunnen trappen, heel knap maar ik sla liever een beurt over.
ik heb een knuppel langs mijn bed... mocht zoiets gebeuren ga ik boven op de overloop voor de kamer van mijn dochter zitten en wachten tot ie naar boven zou komen, ondertussen de politie bellen.......maar ik wil er niet aan denken akelig zeg...