Dat heb ik inderdaad wel eens gedaan, wat echt heeeeel erg fout van me was. Waarom vraag jij je dit af? vindt je dat het zelfde als inloggen op je sm facebook????
Waarom ben jij of je man geen vriendjes geworden met haar op facebook, dan had ze wel moeten stoppen.
nou nee ! Zou het ook nooit doen, toch niet zonder dat m'n partner er vanaf weet Vind het heel erg laf en zou het ook niet apprecieer mocht hij het bij mij doen Je man of vriend controleren betuigd alleen maar van weinig respect en nog minder van vertrouwen En dan vragen sommige zich af waarom een relatie niet werkt
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet helemaal hetzelfde....Maar ze heeft gelijk: in beide gevallen is het inbreken op andersmans privéberichten.
Omdat veel vrouwen dit schijnen te doen. En ik vind een telefoon persoonlijker dan facebook, maar daar kan iedereen natuurlijk anders over denken.
Facebook vind ik dan juist weer persoonlijker, mensen bewaren daar al hun foto's, hebben prive gesprekken met elkaar, laten zien wat ze leuk vinden etc etc. Als mijn man mij zou willen controleren dan kan hij beter op mijn fb kijken dan op mijn telefoon, op mijn telefoon staat niet zoveel als dat er op mijn facebook staat.
't Is natuurlijk maar net wat je er mee doet. Ik gebruik mijn mobiel alleen als ik écht weg ga (dus een dagje of langer). Daar staat dus niets spannends op. FB gebruik ik ook alleen voor oppervlakkige zaken, dus ook daar niets spannends te vinden. Maar niettemin, het is wel MIJN telefoon en MIJN facebook... En het woordje MIJN is toch echt de grens....
Wij checken elkaars telefoon/email niet. Maar eigenlijk kan ik me er niet aan storen als hij mijn SMS'jes/mails leest en andersom ook niet. Voor mij is dat iets heel anders, we zijn getrouwd.
Is het ook! Toen ik het had gedaan kon ik het ook niet geloven van mezelf....maarja sommige dingen zorgen ervoor dat je rare sprongen maakt. Ben het met iedereen eens, die zegt dat een relatie gebaseerd is op wederzijds vertrouwen en dat je dit soort dingen dus niet doet! Soms gebeuren er dingen waardoor er geen wederzijds vertrouwen meer is. Gelukkig hebben mijn man en ik(die ik trouwens verteld heb van mijn speurtocht op zijn tel) er flink aan gewerkt en zijn we inmiddels getrouwd en ouders(zijn dan ook al ruim 10jr samen). Duidelijk! Bedankt voor de uitleg Ben het denk ik wel met je eens, maar bijft beide fout!
Nee ik kijk ook niet in mijn man zijn telefoon of F of mail. Een relatie moet gebaseerd zijn op vertrouwen en dat doen wij ook beide dus geen reden om te kijken in zijn telefoon. Daarbij vind ik het kijken in je man zijn telefoon totaal wat anders als de FB van je schoonmoeder.
Ik vind het niet kunnen.... Dat je "nieuwsgierig" bent oké maar inloggen op iemand anders zijn account vind ik echt te ver gaan!
Ik vind mijn mans telefoon heel wat anders dan de fb van sm hoor, mijn man en ik hebben geen geheimen voor elkaar dus kan gerust in zijn telefoon kijken. Met sm heb ik die relatie niet dus is het ongepast om op haar fb te kijken (mocht ze die hebben ) ik heb zo'n sm die nog ene huistelefoon aan draad heeft .
Je kan berichten die je plaatst afschermen voor bepaalde personen, dus dan zou het nog niet per se zichtbaar hoeven zijn..
Wat ik zou doen? Ik zou het wachtwoord veranderen en onder mijn schoonmoeders naam allemaal lieve dingen over mijzelf verspreiden onder haar naam Daarna zou ik vervolgens het account op non actief zetten en er 'klaar' mee zijn.
Ze wil je niet meer zien? Groot gelijk! Je bent hier ondanks je vermoeden echt te ver in gegaan. Ik vind de fb van je partner bekijken al te ver gaan maar kom op.... Het zijn je schoonouders. her ergste van alles..... Ze heeft ze weer een verhaal wat ze over je kan vertellen wat nog waar is ook. Ik zou echt niet blij zijn als je mij dit had aangedaan. Los van het feit wat je vermoeden was, daar moet je over praten.
Wow... jij bent echt veeeeel te ver gegaan! Je had haar ook face2face kunnen vragen of ze een probleem met je heeft.
nu heeft mijn schoonmoeder geen facebook ik weet wel dat ze mij van alles verwijt en dat ze haar beklag over mij doet bij mijn man en pasgeleden zelfs mijn ouders vertelde wat een slechte schoondochter ik wel ben. Maar... ik heb geleerd daar boven te staan (al doet het me wel veel pijn) Natuurlijk klaag ik wel eens bij anderen over mijn schoonmoeder en misschien is dat wel roddelen... ben echt geen heilig boontje en zal echt ook wel eens iets fout doen. ik zou echt niet een facebookaccount bekijken. Dat is echt vet over de grenzen van wat fatsoenlijk is. snap je schoonmoeder je even niet wil zien ( al zou ik dat niet erg vinden hoor.. als ze maar naar haar kleinkinderen omkijkt)