Ik vind het ook niet zo heel netjes wat je gedaan hebt, maar je hebt al genoeg op je kop gekregen. Voor je in een situatie gaat handelen moet je eerst alles op jezelf trekken hoe jij het zou vinden. Ik heb nu een goede band met mijn sm was eerst was anders, we hebben zelfs zo een ruzie gehad dat we elkaar in de haren zijn gevlogen en voor alles hebben uitgemaakt, elkaar 1 jaar niet gezien, en nu hebben we duidelijke afspraken en kom ik er dagelijks. Vaak ( niet altijd ) is er een communicatie fout, je had ook gewoon de eer aan de jezelf kunnen houden en met haar kunnen praten, nu heeft ze iets waarmee ze met de vinger naar jou kan wijzen en aangezien dit best ver is gegaan zullen mensen andere roddels ook nog geloven als ze het aan dikt.
Weet je wat ik eigenlijk niet snap. Als er iets gebeurd met iemand/iets wordt er hier vaak gezegd, ik zou die persoon dit en dit aan doen (bijv als je een hond aan een boom vastzet) Nou, dat zijn vaak ergere dingen als iemands facebook bekijken....
Je zit in iemand zijn prive spullen te snuffelen, ik vind dat net zo erg als iemand een knal verkopen ( bijvoorbeeld )..
Ja juist! Bij mijn ex deed ik dat wel en toen kwam ik erachter dat hij vreemd ging, bij mijn huidige vriend komt dat niet eens in me op omdat ik weet dat hij niet zo is (gelukkig!!).
Nee ik vind dat je ook te ver bent gegaan. Tuurlijk niet netjes wat je schoonmoeder doet, maar iemands inlog gebruiken vind ik niet kunnen. Iedereen heeft recht op privacy. Draai de situatie eens om. Stel dat jouw toekomstige schoonzoon/dochter met jouw gegevens inlogt en gaat neuzen?? Ik check ook nooit de telefoon, mail etc van mijn man. Weet zijn wachtwoorden niet eens en dat vind ik ook prima. Iedereen heeft recht op z'n eigen stukje privacy. Ik vraag me ook af hoe je het wachtwoord van je schoonmoeder weet?
Ik denk dat je nu meer kapot gemaakt heb , sowieso vertrouwen. Al mogen jullie elkaar niet etc, ik zit in hetzelfde schuitje met Sm maar ik ga echt niet haar fb onderzoeken en berichten bekijken, ik weet dat ze over me lult en ze doet maar, ik lul ook over haar en mag haar ook niet maar we doen maar alsof voor me kind, kan hem (jammer genoeg) zijn oma niet ontnemen.
Ik denk dat er vast nog meer mensen zijn die achter je rug om omaardige dingen zeggen. Ik zou dat allemaal niet eens willen weten. En vind het ook tever gaan, en als je dat bij mij had gedaan had ik je ookniet willen zien een tijdje. Het enige wat je hebt grdaan is haar negatieve gedachtes over jou even extra bevestigd.
Ben wel erg benieuwd wat de man van ts hier van vindt. Mijn man zou zo'n actie niet kunnen waarderen denk ik. Zet je niet alleen de relatie met en onder druk maar ook due met je man op het spel.
Ben ik dan de enige die het wel een goede actie vind? Ik vind het geweldig! Ik smul wel van zulke verhalen. Tuurlijk is het niet netjes om te spieken in iemands facebook, maar er zijn ergere dingen hoor. Ik denk dat schoonmoeder zich flink betrapt voelt en daarom (even?) geen contact meer wil. Schoonmoeder zou zich ook moeten schamen om slechte dingen van haar schoondochter op facebook te zetten. Dat vind ik dan ook niet netjes! Meid, je krijgt hier flink van langs van bijna iedereen, maar ik vind het toch wel soort van klasse hoor! En vooral dat je het netjes opbiecht.
ik zou het eerlijk gezegt ook niet echt op prijs stellen als iemand in mijn gegevens gaat zitten neuzen of je nu bevesteging zocht of niet het is niet echt netjes wat je hebt gedaan maar zou denk wel vragen wat je verkeerd hebt gedaan omdat ze jou zo zwart maakt recht voor de raap werkt altijd het beste en denk je voortaan ook echter niet meer in haar account moet gaan neuzen wijze les denk ik voor jezelf
Maar draai het verhaal eens om. Zou jij het nog steeds een goede actie vinden als jou SM dit bij jou deed omdat ze een vermoeden heeft dat jij over haar lult? En ik denk niet dat het om betrappen gaat maar meer om het feit dat TS inlogt op schoonmoeder haar eigen FB ( privacy heet zoiets )
Eigenlijk ben ik het met Syl72 eens. Natuurlijk is het niet netjes om in te loggen op de facebook van je schoonmoeder, maar je weet nu in ieder geval dat je de schone schijn niet meer op hoeft te houden. Veel mensen zeggen dat je het gewoon had moeten vragen aan je schoonmoeder en erover had moeten praten. Maar waarschijnlijk had ze het dan toch ontkent. Nu weet je waar je aan toe bent. En inderdaard: netjes dat je het wel hebt opgebiecht.
Helemaal mee eens! Vind het een enorm kinderachtige situatie! Verbaas me soms enorm over de verhalen die ik lees over schoonmoeders en schoondochters waarvan ik alleen maar kan denken; Grow up!
Ik zou me niet slim voelen als iemand mijn wachtwoord weet te kraken. Ik zou hier flink van balen. Dat is gewoon dom dan van jezelf. En je moet gewoon ook nooit zwart op wit kwaadspreken over iemand. Ik zou mezelf echt dom en betrapt voelen. En ik denk echt dat schoonmoeder dat ook moet voelen... Ik zou niet eens balen van het feit dat mijn privacy is aangetast. Maar wel flink dat ik dan betrapt ben...
En als iemand dat nou zou doen door even met jouw telefoon facebook te openen, of door gauw even achter jouw laptop te kruipen en daar je mail te openen? Het is toch gewoon hartstikke fout, ze moest er notabene een wachtwoord voor intikken. Niet dat ze er per ongeluk in terecht kwam, ze heeft opzettelijk ingebroken. Bah.