Ik ben toe aan een nieuwe bikini. Maar Zit een beetje met m'n "slaapzakje" Ik draag altijd figuurcorrigerende ondergoed. Ik ben niet dik, maar door m'n bevalling zie ik mezelf niet meer lopen in een laag bikini broekje. Dus waar zijn jullie geslaagd? Eventuele foto's zijn welkom Maat 40/ 42 en cup c
Bikini Lab | Bikini Lab Hot & Gold High Waisted Bikini Bottoms at ASOS Overslag bikinislip Zanzibar Misschien een bikini met een hoge taille of bredere band bij je buikje, anders een tankini of badpak.
Ik heb deze gekocht. Heb zelf ook een buikje , maar ben van mening dat als je er grote lappen stof overheen gaat trekken, je dan juist de aandacht naar dat gebied toe trekt. Bikinislip Coral necklace
Er zijn toch zat bikini's met een wat hoger broekje? En dan niet een enorm hoog mode tot je navel, maar die gewoon mooi afkleed? Hunkemöller, Livera, h&m, Hema, zelfs zeeman had laatst hele leuke bikini's en badpakken
Ik heb bij de bonprix 2 hele leuke besteld. en de broekjes lijken op de plaatjes wat hoger dan de h en m broekjes. morgen krijg ik ze binnen dus hopelijk is het wat
dit idd. ik heb maat 40-42 en een buikje maar ik draag nu gewoon een laagzittende bikini broek. Liever een maatje groter waardoor het broekje mooi aansluit en niet in je huid trekt.