wat zou jij doen?(bruiloft)

Discussie in 'De lounge' gestart door celia82, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, maar je laat ze toch niet "achter" je bent in hetzelfde gebouw! Ik zou ze eerder in die hotelkamer laten met een oppas meisje en een mobieltje bij de hand als thuis. Als ze in het hotel zou gaan spoken dan ben je binnen 2 minuten bij haar om te troosten. Als ze thuisblijft, dan is het eerst een twijfel van "zal ik ze al bellen" en eer je dan thuis bent is je meisje langer overstuur...

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Als je het niet vertrouwt, niet doen. Ik bedoel, anders zit je ook niet fijn op de plek.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ga op je gevoel af, het gaat wel op je kindje en niet oppas voor je parkiet ;)

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland

Dit dacht ik ook meteen, thuis zelf op bed leggen (desnoods kom je dus even wat later op het feest) vriendin laten oppassen en zo heeft je dochter niet in de gaten dat je weg bent geweest.
    Anders vind ik het echt geen gekke oplossing van het bruidspaar, je bent dicht bij en de kids slapen toch neem ik aan?

groetjes

5. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ja ik ben dan bang als er 1 wakker word,dat ze allemaal gaan gillen en brullen hahah.
    Ik kijk wel ff of me vriendin of gewoon mee dan blijf ik maar ff.

6. mroos

mroos Niet meer actief

Leg anders eerst je dochter op bed en ga weg als ze slaapt.. dan maakt het niet zo uit dat een vriendin oppast toch?

edit. zie dat het al geopperd is;) als ze dan wakker wordt dan kan je snel genoeg naar huis toch?

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Probeer idd als her kan iemand die je goed kent en vertrouwt thuis te laten als ze slaapt. Zodat je haar wel zelf in bed legt. Want weet eigenlijk ook niet wat ze e van vindt als ze mee zal gaan (niet hotel kamertje) maar echt het feest. Want ben 1x met batuhan naar een bruiloft geweest (ook Turkse) we zaten ongeveer vooraan ivm goede vrienden die trouwden. Nou batuhan werd HELEMAAL hysterisch toen ze binnen kwamen met davul en zurna (weet nie ho dat in het nl heet muziekinstrumenten iedergeval) en daarna ook nog eens de mensen die optreden. Helemaal naar achteren een hoekje ofzo hielp ook niet dus we zijn uiteindelijk na 10-15 min weer terug gegaan. Maar batuhan was toen wel nog niet een jaar dus wel klein

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Haha idd daarom zou ik dat zelf niet doen.

9. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ja me vriendinnen komen eens in de 2 weken en als ze haar dan willen vastpakken begint ze al te gillen..ze moet ff wennen meestal 15 min.

Ze wilt echt alleen me man en me moeder.
    Ik kan wel gaan met haar maar ben idd bang dat ik hetzelfde ga mee maken als jou..
    Ik weet het niet hoor..denk nog ff na;)

Deel Deze Pagina