Hoi! Iemand ervaring met de figuurcorrigerende body van de HEMA? Of met 1 van de hemdjes of de knicker? Ik ben benieuwd! Op zich was m'n lichaam altijd wel in verhouding, heel iets te zwaar, maar mooi verdeeld. Sinds de bevalling zwembandjes en een slap buikje. Ik heb nu 2 tuniekjes gekocht en ja.. Durf ze niet goed aan, door m'n buik.. Ook zonde, hè?
Ik heb een soort hemdje van de hema. Maar het is een soort 'tube', zonder bandjes zeg maar. Hij begint onder de borsten en loopt door als een topje, echt bedoelt om de buik te corrigeren dus. Ik ben er fan van! Heb hem alleen aan als ik iets heel straks draag en is dan echt ideaal.
Ik heb altijd het hempje aan, ik zweer erbij. Heb die van de hema met een kanten rand, kan hem niet vinden op de site. Heb zelf een schort van de zwangerschap, en door het hempje zie je deze gewoon niet meer .
Debster Bedankt! Zit op de site te kijken.. Zie wel een strapless top, maar die komt wel over de borsten heen. Misschien in de winkel! Lovely Bedankt! Zie op de site wel een hemdje met kant. Kant aan de bovenkant? Of heb je een andere? In ieder geval.. Het bevalt jullie wel! Nou, misschien toch eens zoiets aanschaffen.
Ja die buikband is echt ideaal, ik had hem nog nooit eerder gezien bij de hema, maar toen ik een weekend weg was in apeldoorn hing ie er en was maar 12,50. Ze hadden hem in huidskleur en zwart. Die tops met kant vind ik iets minder, want dat kant is echt enorm en komt bij mij vaak boven mn kleding uit. Zie inderdaad op de site die jij bedoeld, ik heb hem wat korter, dus onder de borsten. Vond ik fijner, omdat mn borsten niet hangen
Ik heb er ook 1 van de hema.. in het begin moest ik wel echt wennen aan zo'm ding, maar nu slaap ik er zo wat in!
Dames, bedankt voor de reacties! SanneT Welke heb jij dan? Die van 19,- of van 17,-? En kruipt zo'n hemdje niet omhoog? Daarom zat ik te denken aan zo'n body..
die van de reclame (16euro) vond ik niet zo geweldig, hij zat wel lekker, maar als je grote borsten hebt hebben die geen steun meer
Ik heb geen idee. ook met zo'n kanten randje. Mn moeder had hem voor haar gekocht, maar ze wist niet dat het zo'n corrigerende was Dus heb ik hem gekregen. Ik zal ff zoeken, miss dat ik ergens een plaatje kan vinden. Bij mij kruipt ie wel een beetje omhoog, maar ik stop hem standaard in mn string!
ik heb ook een corrigerend hempje van Hema en 2 corrigerende slips. alles wordt er iets steviger van en de rolletjes zijn minder aanwezig. ze rollen iets op aan de onderkant, maar ze zijn lang genoeg dat ze in je broek blijven.
ik heb ze niet van de hema maar van de etam, een hempje én een broekje. die laatste gebruik ik onder een jurkje. werkt supergoed! ik heb ze nu een jaar en het hempje rolt op maar blijft wel goed in mijn broek zitten, dus ik hoef hem echt niet de hele dag omlaag te trekken. voelt heel lekker zo'n hempje vind ik.
Dus als ik een tuniekje aan wil (op een legging), dan is een broekje handiger? En met een broek dus een hemdje?
ff een vraagje hoor.. maar als je van die corrigerende hempjes gebruikt.. krijg je dan niet zo een rollade ( spek- ophoping) boven het hempje of broekje???
HEMA - dames - ondergoed - hemd figuurcorrigerend Ik heb deze. Bevalt mij echt prima. De rolletjes en lovehandles worden mooi weg gewerkt. De knicker vind ik niks. Die rolt mij steeds naar beneden op de buik. De hemd blijft heel mooi zitten. Blijft ook mooi na het (veelvuldig) wassen @Sweety, nee daar heb ik geen last vaan doordat het hemdje ver genoeg naar beneden zit.
Ik heb figuurcorrigerende broekjes van de Hema. Bevallen supergoed! Je ziet duidelijk verschil. Broekje is zo elastisch dat ik hem wel tot onder m'n borsten kan optrekken, dus een hempje is echt niet nodig.
ik heb maat 46 en 94 kilo mensen schatten me gewicht veel lager doordat ik gewoon de juiste kleding koop dus niet te strak niet te los en verberg de kilo's in je broek en ja er niet over scheelt een hoop een vriendin van me wil altijd een bepaalde kleding maat of het er nou over hangt of niet maar het is geen gezicht maar als ik zeg probeer eens een maat groter word ze boos nou toen dacht ik harrie de koek koek zet je zelf maar voor lul maar vraag mij niet weer mee te gaan winkelen dus kleed je op een andere manier zijn de extra kilo's ook niet te zien
Ik heb bij miss etam ook een body zien hangen. Ook broekjes en hempjes. Maar ik ben altijd zo bang dat die dingen (hempjes met name) oprollen van onderen en dat er dan helemaal zo'n rollade te voorschijn komt. Doen die van de Hema dat niet?? edit; heb ff op de site van de hema gekeken en die onderbroeken zijn te laag voor mij, daar rolt mijn buik gegarandeerd overheen.
die van de miss etam rollen ook niet op.. ik vind ze echt pefect (De hempjes) broekjes heb ik er nog niet van..