Of was degene die het op kwam halen niet de echte eigenaar maar iemand die zag dat je het opraapte??? Lastig zonder naam erop
Ik vrees dat ik het bij de politie had afgegeven en enorm zou hopen dat het niet gehaald werd. Misschien zou ik er wel een tientje van af halen om fruit te kopen voor mijn kinderen.
Ik zou wel melding maken bij de kassa en m'n telefoonnummer achterlaten, maar niet vermelden hoeveel ik precies heb gevonden en ook niks zeggen over een roze briefje. Dat zijn kenmerken die de echte eigenaar mij toch moet kunnen vertellen.
Ik zou het geld bij me houden maar wel bij de politie melding doen en mijn telefoonnummer daar achter laten.
nu iemand anders sturen naar die winkel om te vragen of ze geld hebben gevonden!! doe maar want anders houden die meiden het
Wat ik zou doen? Waarschijnlijk ruzie krijgen met m'n vent...... We hebben zo'n verschillende ideeën wat dat betreft dus zulke situaties eindigen bij ons in "gezelligheid" Ik idd melden, mede vanwege het extra briefje (als er gewoon geld gelegen had niet) Mijn man... ... Nouja niet dus.....
Mijn eerste idee ik zou ook bij de kassa af geven. Zelf zou ik het ook rot vinden als ik zo'n groot geldbedrag verloor en een ander het in zijn eigen zak zou steken.
ja ik zou het eerlijk gezegd gewoon bijhouden... Als het nu een portemonnee was met geld in dan zou ik het zeker afgeven aan de kassa maar zoals jij het beschrijft dat er gewoon een papiertje rond gerold was dan zou ik het geld gewoon houden..
Ja ik zou het ook houden ja. Er waren verder geen gegevens te vinden. En zoals ik al eerder schreef.. Als ik zelf zo'n bedrag zou verliezen.. Vette pech dan! Dan sla ik mezelf wel voor m'n kop! Je bent verantwoordelijk voor je eigen spullen. Je kunt het wel aan de kassajuf geven of politie maar wat kunnen die??? Die gaan er waarschijnlijk zelf vet van partyen!!
+1, Ik had 't ook gehouden... What goed around comes around? Nou laat me dan maar genieten van 't gevonden geld voordat karma mij te pakken krijg...
Misschien hebben we in het verleden dan wel iets goed gedaan?!, vandaar dat er dan opeens 200,- voor onze voeten ligt...??
Ben wel benieuwd idd of ze het dan "teruggeven"... Zo nee, dan weet je dat ze het zelf gehouden hebben, maar wat doe je dan?????
Ach kom op! Er valt toch nooit meer te achterhalen wie de eigenaar was... Dan maak je de kassajuf blij! Zij heeft nu een mooi cadeau..
houden! Zo waren we gisteren bij Ikea, en waren we ong 74 euro kwijt, hadden afgerekend aan zn zelfscan kassa..maar die deed ineens raar..dus dat vrouwke erbij blabla.. maar gaf aan 'geslaagd; en piepte.. dus dan is het goed. maarja...eerst kijken en kijken... maar echt waar stond erop geslaagd..en was ook zo toen ik op internet ging kijken..en als het niet zo was had ik toch ook niet teruggereden... me ouders hadden in de gulden tijd een portomonee met 500g erin gevonden aan t eind van een band vd kassa.. toen netjes de gegevens gezocht en teruggebracht..en weet je wat ze zei: \hoe durf je in mijn portomonee te kijken' er kon geen bedankje af..nou te gek voor woorden! Dat geluk heb ik nog niet gehad dat ik rond de 200eur vind..maar dan HOUDEN!