ik vind het best moeilijk te verzinnen wat te eten iedere keer, mijn zoontje eet sinds kort met de pot mee en mag natuurlijk nog niet alles eten, en mijn vriend vind niet alles lekker! maar daar probeer ik niet altijd op te letten omdat ie het soms toch wel lekker vind als ik iets gemaakt heb haha maar hebben jullie misschien tips?
Hier hetzelfde probleem. 9 van de 10x als ik met iets thuis komt trekt mijn man nog net zijn neus niet op haha of vraagt "eten we nu alweer dit of dat" . Reageer dan meestal dat hij zelf eens iets moet verzinnen maar komt niet meer als spaghetti uit. We eten vanavond lekker standaard aardappelen,spercibonen,sate burger
Wij kopen trouwens meestal in voor meerdere dagen, en we verzinnen dan ook samen wat we gaan eten. Heb je ook niet het probleem dat de ene het er niet mee eens is. Bovendien zit je dan niet elke dag opnieuw met de vraag "wat je nu toch weer moet maken". En wij bewaren ook de lijstjes met 'weekmenu's' zodat we altijd inspiratie hebben als we echt geen idee hebben.
Hier hetzelfde 'probleem'. Ik heb nooit inspiratie om iets anders te koken dan wat ik altijd al maak.
Misschien voor ieder wat apart? Als jij veel lust kun je de ene dag met je vriend mee eten en de dag erna met je kindje? Als het niet te veel werk is dan.
hij wil het liefst elke dag gebakken aardappels met sla en een stuk vlees doperwten lust ie ook. de macaroni die ik maak ook verder houd ie van veel vlees dus in de zomer als het warm is word hier vaak BBQ.
dit klinkt misschien als een rare tip maar in de libelle staat altijd een weekmenu. Voor elke dag een recept dus, En ook nog andere leuke verhalen natuurlijk