moeilijk te verzinnen wat te eten

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik vind het best moeilijk te verzinnen wat te eten iedere keer, mijn zoontje eet sinds kort met de pot mee en mag natuurlijk nog niet alles eten, en mijn vriend vind niet alles lekker! maar daar probeer ik niet altijd op te letten omdat ie het soms toch wel lekker vind als ik iets gemaakt heb haha maar hebben jullie misschien tips?

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
  3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier hetzelfde probleem. 9 van de 10x als ik met iets thuis komt trekt mijn man nog net zijn neus niet op haha of vraagt "eten we nu alweer dit of dat" . Reageer dan meestal dat hij zelf eens iets moet verzinnen maar komt niet meer als spaghetti uit.

We eten vanavond lekker standaard aardappelen,spercibonen,sate burger

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij kopen trouwens meestal in voor meerdere dagen, en we verzinnen dan ook samen wat we gaan eten. Heb je ook niet het probleem dat de ene het er niet mee eens is. Bovendien zit je dan niet elke dag opnieuw met de vraag "wat je nu toch weer moet maken".
    En wij bewaren ook de lijstjes met 'weekmenu's' zodat we altijd inspiratie hebben als we echt geen idee hebben.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat vind je man oa wel lekker?

6. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Hier hetzelfde 'probleem'. Ik heb nooit inspiratie om iets anders te koken dan wat ik altijd al maak.

7. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik heb dit drama ook elke dag. Pff dacht dat ik de enige was.

8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
  9. Lovelyroses

22 mei 2011
    63
    0
    0
    Geen werk..
    Limburg
    Misschien voor ieder wat apart? Als jij veel lust kun je de ene dag met je vriend mee eten en de dag erna met je kindje? Als het niet te veel werk is dan.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij wil het liefst elke dag gebakken aardappels met sla en een stuk vlees doperwten lust ie ook. de macaroni die ik maak ook verder houd ie van veel vlees dus in de zomer als het warm is word hier vaak BBQ.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

12. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

dit klinkt misschien als een rare tip maar in de libelle staat altijd een weekmenu. Voor elke dag een recept dus, En ook nog andere leuke verhalen natuurlijk :D

13. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0

Deel Deze Pagina