Wat zou jij doen ivm overspel?

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het verbaasd me dat iedereen haar binnen zou laten. Ik geloof dat ik de deur juist voor haar neus dicht zou slaan. Ik zou ook geen behoefte hebben om aan te horen waarom ze komt en al helemaal niet wat zij met mijn man gedaan heeft. Hij is over de schreef gegaan en ik hoef dan echt geen excuses en/of details te horen.

Althans ik denk dat ik dat zou doen, heb nooit in zo'n situatie gezeten, dus vind het moeilijk om echt te weten wat ik zou doen.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb in een omgekeerde situatie gezeten. Ik had een leuke man ontmoet; hij zei dat hij single was en onregelmatig werkte (conducteur) waarbij het soms lastig was om af te spreken. Nou, helemaal prima. Vervolgens wilde hij al op de 2e date met mij het bed in duiken. Dat vond ik wat minder prima, dus ik hield de boot af. Op de derde date verwachtte hij toch echt 'wat', dus na wat toegegeven gefriemel was het voor mij ook klaar.

Nog geen twee weken later had ik zijn vrouw aan de telefoon. Ze had mijn telefoonnummer gevonden in zijn bureau; was net bevallen van hun kindje en wilde weten of er wat gebeurt was. Nou... Ik heb het verteld, maar zij was dus heel opgelucht dat er niks wezenlijks gebeurt was. Ik kan daar nog steeds met mijn pet niet bij - dat lag namelijk helemaal niet aan hem. Als het aan hem had gelegen was hij er gelijk de eerste date al opgedoken. Jeetje mina.

In zo'n geval wil ik gewoon alles weten ;) Wie deed wat, wanneer, waarom, hoe reageerde hij etc.

3. Bloem178

Bloem178 Lid

9 jul 2015
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Waarom focus je je niet op de toekomst. Je hebt het antwoord toch al? Je bent nu drie keer belazerd door die gast. Dat verdien je echt niet. In plaats van dit vragen te stellen of te Googlen wat er mis is met jouw (ex)partner zet er een dikke streep onder. Zoek steun bij familie en vrienden en maak een nieuwe start met je kids. Ik begrijp makkelijker gezegd de gedaan maar je verdient echt veel beter!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat zei je Idd in je openingspost. Snap alleen echt niet waarom je dit wil weten. Het doet er toch niet toe wat anderen vinden of zouden doen?
    Het is jou overkomen en jij hebt gehandeld zoals je gehandeld hebt. Probeer je nu op jezelf en de kinderen te focussen.

5. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Iedereen blijft zo beleefd tegen de minnares... Denk dat ik dr misschien wel de straat door had geschopt 😁

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Binnen laten en koffie/thee aanbieden al zeker niet. Ze kan mooi haar verhaaltje aan de deur doen.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik wil de waarheid. Laat haar binnen. Wellicht is zij ook bedrogen.
    Als mijn man mijn zo vernederd door vreemd te gaan ( kus oké, intieme knuffel kan ik ook nog wel vergeven maar echt sex nooit) dan is hij mijn niet waard. Zou hem nooit meer kunnen vertrouwen. Vertrouwen is de basis van een relatie dus zonder het een kan het ander in mijn ogen niet. Bij elkaar blijven voor de kinderen lijkt me juist voor de kinderen niet goed. Gescheiden ouders, duidelijkheid en een goede regeling of 2 ouders, wantrouwen en vaak ruzzie. Optie 1 lijkt mijn het juiste.
    Natuurlijk kunnen er gevoelens onstaan voor een ander, dat is menselijk. Daar juist mee omgaan is gewoon een kwestie van respect voor je partner of schijt aan je partner.

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Dit topic sluit toch aan bij het andere topic? Waarom daar de vraag niet stellen?

Antwoord; ze mogen beiden buiten blijven. Wat voegt het voor jou in godsnaam nog toe?

9. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik zou haar binnen hebben gelaten, alles willen weten. Daarna mijn man confronteren, liefst met haar er nog bij.

Hierboven schreef iemand daar ze de dame in kwestie misschien wel door de straat zou schoppen: zij is niet degene die je belazerd heeft! Dat is je partner! Hij verdient die schoppen!
    Enige reden dat de minnares in kwestie schoppen verdient is als het een vriendin ofzo van je is....

10. BlondGirl

BlondGirl Actief lid

17 jul 2015
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou haar binnen laten... Zorgen dat mijn man thuis komt en het allemaal helemaal doorspreken. En dan tijd nemen om het allemaal te laten bezinken. Alle facetten leren kennen en dan een besluit nemen op gevoel maar ook op verstand. (wat ik zou doen ligt helemaal af van de situatie, was het eenmalig, was het een affaire, waar was het, waarom gebeurde het?)

Maar die keer dat ik een vent had die dat binnen een jaar relatie voor de tweede keer flikte... Toen was het f*cking klaar! Hallo zeg! Ben niet gek. Als iemand meerdere keren vreemdgaat, dan is het gewoon klaar en afgelopen. Ik ben toen zoooooooooo kwaad geweest. Zo ongelofelijk idioot kwaad... Ik heb 'm niks aangedaan, maar ik heb 'm wel meer dan duidelijk gemaakt dat het nooit never meer iets zou zijn tussen ons. Iemand die jouw vertrouwen zo beschaamd, die ben je echt liever kwijt dan rijk.

(ik heb mijn wraak wel gehad hoor... Hij verwekte een kindje bij een one-night-stand, waar hij nu een zoontje van heeft. Vervolgens trouwde hij met een andere meid en binnen een jaar ofzo gingen ze gescheiden... Terwijl ze net een koopwoninkje hadden. Ergens vind ik 't sneu voor 'm hoor, omdat hij ook echt heeft geprobeerd de zaken voor zichzelf beter te regelen.... Maar ja... Kan er ook niet echt mee zitten... Door hem over boord te gooien heb ik de kans gekregen op nieuw en veel beter geluk. En ik heb het gekregen ook. Heb d'r hard voor geknokt (nog een crap relatie, jarenlange therapie, ook voor andere dingen), maar ik heb het gekregen.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou haar niet binnen laten... Maar dit heeft meer met het feit te maken dat elke halve zool wel zoiets kan verzinnen en eenmaal binnen je huis leeg kan halen...

12. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis

Nou ze komt bij me aan de deur dus weet ook dat ik besta... Dat is voor mij genoeg reden hoor...
    Partner komt daarna wel aan de beurt...

13. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Precies dit.

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Nav openingspost:

mijn man gaat zoiets niet doen, maar stel dat:
    Als ik het hem rechtuit vraag zal hij de waarheid spreken.

Ik heb altijd gezegd overspel is eruit, maar na zoveel jaren samen en zoveel samen meegemaakt te hebben zou ik eraan gaan werken met hem als hij duidelijk laat merken dat hij het wil. En dan bepaal ik de regels, als hij niet meewerkt vliegt hij alsnog.

Maar goed... stel dat hij dan toch liegt... Dan... zou het kunnen dat ik hem no een kans geef, maar dan moet hij nog dieper door het stof. Hij zal eerst eruit vliegen en van daaruit gaan we weer verder zien.

Als de minnares voor de deur staat kan ik e uitgebreid me praten hoor. En daarna een klap voor haar kanis...

15. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Dus hem zou je alles vergeven en zij krijgt een klap voor haar kanis? Interessant..

Deel Deze Pagina