Wilde ik ook zeggen! Nu is de vraag, wat ga je met de 103 euro doen?! Want die had je anders uitgegeven, dus moet je natuurlijk wel iets leuks van doen
@Dubbelgeluk: een heel mooi wandrek vandaag gekocht. Toevallig 100,- dus daar mooi van kunnen kopen. Helemaal happy!!
Was een leuk topic....al.zeg ik t zelf (door de goeie afloop) Dank iedereen die gereageerd heeft. Tot in een volgend topic! X
Alleen is de retour termijn bij de IKEA 365 dagen .. Ik heb t ooit ook gehad met een radiator..gekocht en 2 dagen later in de aanbieding. Ik naar de balie, nee, konden ze niets aan doen, dikke pech noemden ze het. Ik de winkel in, radiator gekocht tegen de nieuwe prijs, naar buiten via de uitgang en meteen naar binnen via de ingang... 'ik kom deze retouren'. Tja, bon was gewoon geldig, dus ze konden er niets tegen doen...alleen die blikken. Ik lees trouwens net dat TS toch een goede service heeft gekregen. Ik vind t netjes van de winkel.
Ik heb het een keer gehad met een warmtepompdroger, week later ruim 100 euro goedkoper. Ik gebeld met de hoop dat ze misschien de helft van dat bedrag alsnog korting wilden geven. Maar zonder probleem kreeg ik de hele korting teruggestort. Was bij expert trouwens