Wat zou jij doen met 10 miljoen!?

Discussie in 'De lounge' gestart door mau, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    x bedrag voor de kids achterleggen.
    huis in de verkoop en met verlies verkopen!
    daarna een boerderij kopen met allemaal dieren.
    stoppen met werken.
    mooie luxe vakantie's en de rest op de bank voor de rente

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Een prachtig huis kopen in een bosrijk gebied en naar smaak intichten natuurlijk

Shoppen tot ik blaren op mn voeten heb.

Vakanties vakanties vakanties

Mooi bedrag op de rekening van onze kinderen

Echt geld aan familie geven zou ik niet doen maar ik zou wel helpen met schulden ed. Behalve mn papa. Die krijgt wel geld van mij

Uuhhmm verder lekker op de rekening laten en doen en laten wat we willen. Iig niet fulltime werken... Helemaal
    Niet werken eingelijk hahahahaha ( ik dan)

O en ik zou nog graag een kindje willen adopteren. Zijn zoveel die "wachten" op een thuis.

3. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Een 100.000 euro voor de kinderen apart zetten, ander ( groter! ) huis kopen, maar dat kan in deze omgeving heel goedkoop. Een vakantie met z'n allen 6 weken in de zomer, 1 miljoen leefgeld achter de hand, en de rest weggeven.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Een ander huis kopen een andere auto en een vakantie boeken.
    De rest opzij zetten.

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Nieuw huis kopen, vrachtwagen voor mijn vriend, voor mijn hondje een nieuw vriend(innet)je..
    Voor mijn ene zus een paard, haar vriend een collectie gitaren. Andere zus nieuwe auto, haar vriend een privé arts voor zijn ziekte.
    Mijn ouders krijgen een smak geld op hun rekeningen. Wat naar goede doelen.. En ik? Ik heb alles wat mijn hartje begeert behalve een kindje. Dus misschien een kindje adopteren?
    Zou wel min 2 dagen willen werken..

Amen.

6. senta

senta Niet meer actief

Hier hebben mijn man en ik het ook wel eens over. maar zitten duidelijk niet op 1 lijn.

Ik: Zou de familie "verzorgen" een leuke boerderij kopen en genieten doen wat we willen maar wil wel graag mijn eigen gebeuren opbouwen dan op de boerderij kleinschalige fokkerij van paarden.

Man: Hij zou een laptop kopen? :( en dan verder kijken?

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Oh heerlijk even dromen! Ik zou een deel onze familie's geven. Een leuk vrijstaand huisje kopen. Leuke auto kopen. Een bedrag op de spaarrekening van onze zoon. Ipv 24 uur p/w werken, zou ik zo'n 12u p/w werken. Ik wil toch onder de mensen blijven en geniet van mijn werk.

Van het overig gedrag zou ik lekker royaal leven :D

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Een apartement kopen op de piste in Zwitserland en dan gewoon weer verder gaan met mijn leven en werk.

9. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik zou een grote woonboerderij laten bouwen voor ons. Daarnaast zou ik een huis laten bouwen voor me ouders en voor me zusje....Ook zou ik een winkelpand kopen, om een eigen winkel te beginnen. En 3 weken all in op vakantie na t buitenland. Voor de rest gaat er een mooi bedrag op de rekeningen van de kinderen, me ouders krijgen een mooie spaarrekening, me rijbewijs halen, en dan een mustang voor mezelf kopen en voor me man ook een haha. Een mooi deel na Kika en wat andere doelen...Voor de rest weet ik niet, gewoon lekker genieten van het geld!

10. Hier ook een nieuw huis! Met nieuwe meubels.
    Met een nanny, schoonmaakster en kok.

Rijbewijs halen en een auto kopen.

Kinderen adopteren.

Goede doelen steunen.

Mijn man wilt vast een nieuwe computer, nieuwe televisie en een nieuwe auto. Vooruit, mag ook wel.

Onze ouders en goede vrienden doen we ook vast wel een 'cadeautje' (een mooie reis). :)

Wat kleding en schoenen kopen, maar dat zullen geen enorme hoeveelheden bedragen zijn.

Restant op spaarrekeningen.

11. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een paar jaar thuis willen blijven bij kindlief (thuisblijfmama zijn zit er nu helaas niet in), en verder geen idee,,,

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn man wil heel graag een Harley, ik zou een reis willen maken met de hele familie en verder genieten van een financieel zorgeloos leven. :D

13. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Schulden aflossen, nieuwe auto kopen, mss wel een huis en leukere spulletjes voor de kleine.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn familie financieel ondersteunen.
    Onze hypotheek aflossen of verhuizen.
    Voor mij een nieuwe (veiligere) auto.
    Geld apart zetten voor de kinderen.
    Lekker op vakantie gaan, een paar keer per jaar.
    Aan goede doelen geven.
    Computer, tablet en kleding kopen.
    Een (oude) mini kopen (voor mijn man)
    Ipv 3 dagen, 2 dagen gaan werken, of stoppen met werken maar dan vrijwilligerswerk gaan doen.
    Groot vakantiehuis kopen in het buitenland waar de familie dan ook in kan verblijven als ze willen.

Het lijkt me heerlijk!!!

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hmm, wat een leuk wegdroomtopic. Man en ik fantaseren er samen ook weleens over, leuke momentjes zijn dat.

Ik zou wel een ander autootje willen voor mezelf. Een Fiat 500 lijkt me wel geschikt.
    Man hoeft geen andere auto, maar ik gok dat we de huidige Focus inruilen voor de nieuwste aangezien hij altijd begint te kwijlen als ie er een ziet.
    Een ander huis zou ik ook wel wat vinden, hoeft niet heel groot, maar iets groter en wat meer tuin zou ik wel leuk vinden. Dat huis richt ik dan in met een compleet nieuwe inboedel.
    Natuurlijk maak ik familie ook blij met wat praktische gifts, voor een ieder iets passends. Er gaat een heel groot gedeelte op de spaarrekening, ik zou aan bepaalde goede doelen schenken en van de rest gaan we lekker leven... en veel op vakantie. Oh heerlijk!

Schrikt wakker... :D

16. A2CA

A2CA Niet meer actief

Volgens mij ben ik echt erg, ik zou niemand wat geven :$

Zou een huis kopen, verder niks heb alles al.

17. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Een huis kopen in het buitenland voor mijn ouders, zorgen dat ze eerder (lees nu) met pensioen kunnen. Mijn broertje en zus beide een flink bedrag zodat ze een huis kunnen kopen of hun eigen huis kunnen af betalen. Kijken of ik iets voor mijn schoonfamilie kan betekenen (zitten iets beter in de slappe was)

In ieder geval een miljoen per kind, zodat ze later kunnen studeren.

Ik denk de hele (schoon)familie op een vakantie trakteren naar Aruba of Curacao of Griekenland of zo .

En misschien stoppen met werken en dan een camping beginnen (of overnemen) in Italie of Spanje of Zuid- Duitsland en dan therapeutische wandelingen organiseren in de bergen :cool::D

En de rest verdelen over de jaren, wij leven nu ook van minder dan 2000 euro per maand dus als je dat door blijft doen (misschien iets meer) dan kom je een heel eind met 2 miljoen. (heel optimistisch er van uitgaande dat ik 90 wordt...;):D)

18. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    oh ja en aan goede doelen geven, natuurlijk! ik zou wel eens willen zien hoe een collectant reageert als je 500 euro in een collectebus stopt :D

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh. Een chocoladeletter en een fles badschuim is ook genoeg toch? :D

20. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hahah dat zie ik never gebeuren, maar mocht het wel gebeuren, wegen zoeken en verzinnen om er voor te zorgen dat het geld veilig blijft of toeneemt..

Zou sowieso 3 aparte rekeningen voor mijn kinderen openen, en daar een bedrag veilig opvast stellen, een groot bedrag. Zelf een deel op een rekening vastleggen.

Een huis kopen en gelijk afbetalen, aangezien wij niet aan rente doen. Een huis naast mij kopen voor mijn ouders en mijn zus dus ook 1 haha. En familie wat geven.

Geld geven aan een goed doel waarvan ik zeker ben dat het goed terrecht komt..

Een goede en veilige auto kopen..
    En shoppen, mensen zonder te kijken naar prijskaartjes of dergelijke, gewoon even helemaal losgaan.

Deel Deze Pagina